Polestar 2 – nya elbilsfavoriten

Missade att få en inbjudan :smile: Ser snajdigt ut :wink:

1 gillning

Yep, den är i beta just nu.

1 gillning

oho...är det den man måste maila någon för?

edit: 18.4kWh/100km??. du kör ju som en yaris ägare!! (undra om hon har hittat in i denna kanal?)

2 gillningar

Link please!

Hon ser dig, ducka för bajskorvar. :joy::joy::joy:

2 gillningar

Lugn nu, det är ju en beta. :joy::joy::joy:

1 gillning

Var max 80-sträckor över 10 mil, helt ok förbrukning. :+1:

Appen sköter sig själv i bakgrunden, verkar funka kanon.

Betan är full men ska lägga in en länk om det finns när jag är tillbaka hemma.

3 gillningar

Länk till Car Stats Viewer-tråd.
https://www.polestar-forum.com/threads/car-stats-viewer-a-better-range-assistant.10261/

1 gillning

hittar inte var man signar upp sig?..

Snabba dig, https://forms.gle/VM7kqFsbH32StEKN6

Samma mail som du är inloggad med i bilen såklart.

2 gillningar

grymt tack.
Såg man kunde ladda ner såsen. Men har fått mitt polestar dev kontot blockat för jag försökte fåtill en app i början av polestar karriären som visade laddhastighet... de gillade de inte alls.

2 gillningar

Tackar! :slight_smile:

Laddat ner såsen? Du är ju värre än @RolexJocke ju :joy:

2 gillningar

Han kör ju elbil och då sitter ju tappkranen inne i bilen istället för på macken. :joy::joy::joy:

1 gillning

Tack för länken @katho , reggat och väntar på godkännande (inte varit ut i bilen ännu)..

När ni fått godkänt så måste ni via någon enhet (webbläsare på dator t.ex.) installera den i bilen därifrån.

Klicka då på "Install on more devices" så finns bilen där att välja så installeras appen i bilen.

1 gillning

2 gillningar

Bara avvakta och se om det gäller alla eller om vi som har en deal sedan tidigare slipper höjningen. Gissar att den drabbar alla.

1 gillning

Drabbar förmodligen alla, men det viktiga i meddelandet är väl att ett ok pris fortsatt gäller tills vidare.

Ja, är ju riktigt bra. Börjar dock bli ganska fullt ofta hos Ionity så bättre de höjt mer så man slipper alla bilar när man ska ladda :wink: