Podd: Idag drar vi igång Macradion

Från sajten:
image

Idag drar vi igång en ny podcast för er som älskar Apple och produkter kring deras produkter. I Macradion kommer vi prata om de senaste nyheterna och ryktena, vi kommer ha intervjuer och prata om nya produkter som vi har testat.

I Macradions första avsnitt går Marcus Attefors och Dennis Klarin igenom alla rykten kring Apples förhoppningsvis kommande event i mars. Marcus blir upprörd och vill att en viss design från Apple ska försvinna och Dennis har provat nya prylar från Philips Hue. Detta och mycket mer i första avsnittet av Macradion.

Hjälp oss att fortsätta göra det vi älskar? Klicka dig gärna vidare och gå med i vår Patreon så vi kan fortsätta göra härliga produktioner framöver. Du hittar podden på bland annat:

Apple Podcasts
Spotify
Acast

Du kan även följa Macradion direkt på Facebook.

3 gillningar

Fan va snygg du var på bilden @Marcus_Attefors

Haha frugans kommentar var att jag såg ut som en seriemördare :joy:

Även fast hon kan sina pizzor så har hon fel där. Iofs hjälper det inte din sak att du har ett huvud i handen…

1 gillning

Gåshud av introt :slight_smile:

4 gillningar

Kul med Macradion! Subscribade direkt. :+1:t2:
En liten grej bara. Jag är inte pryd på något sätt, men det låter väldigt illa och oproffsigt med alla svordomar. Det är något jag hör från Marcus både på teknikpodden och nu även Macradion. Ett tips bara. :+1:t2:

2 gillningar

Fan jag vet!

Nej men håller med, det var värre förut har försökt tänka på det men ibland kommer ugglorna ut ändå! Ska försöka ännu hårdare!

3 gillningar

Oerhört välkommet inslag…

Startade första avsnittet, utan att titta på hur långt det var… Efter tio minuters körning undrade jag hur länge den dramatiska konstpausen skulle vara… :joy:

1 gillning

Var dig själv, svär du så svär du.

3 gillningar