Podcast: Gråt inte, det blir bra ska du USB-C

Från sajten:
image

Denna vecka är det Thor och Sevis som kopplar upp mot Dennis för ett rykande färskt avsnitt.

Det blir samtal om den nya standarden med USB-C som EU har klubbat igenom. Det blir också upplevelser av Apple Watch Ultra och AirPods Pro 2 nu när de funnits i våra händer en tid. Det blir såklart mycket annat snack om filmer att gråta till och mycket mer.

SÅ LYSSNAR DU

Teknikveck­an hittar duAcast, Spo­ti­fy, Apple Pod­cast­er, Google Pod­cast med flera ställen.

Vi vill sända ett stort TACK till alla våra Patreons! Tack för att ni gör vårt arbete möjligt, vi är för evigt tacksamma.
Med Teknikveckan med Macradion+ får du tillgång till allt inom Teknikveckan, Macradion och Bubblan reklamfritt tillsammans med 25% på Lifestylestore.se och mycket annat.

Bli Patreon nu!

FÖLJ OSS

Stort tack!

Med vänliga hälsningar
Peter, Thor, Attefors, Severyd, Larsson och såklart ljudtekniker Dennis Klarin.

1 gillning

Kan inte EU byta namn till USB när de ändå är i gång? USA finns ju redan.

Min nörd-ocd slår helt bakut när jag hör alla felsägningar om karaktärer och serier. "Hon den där andra, Marvel kvinnan?"
"Wonder woman?"
"...Ja?"
WONDER WOMAN ÄR JU FÖR FAN INTE ENS MARVEL!!!!
Så... Nu känns det bättre. :laughing:

Jag tycker man kan skippa allt prat om Marvel överhuvudtaget. :wink::joy::joy:

2 gillningar

Bara om man inte sett precis allt. Och minns det. Samma med Star Wars. :grin:

1 gillning

Jag skyller helt på feber och hostan, jag syftade på captain marvel.

Förstod det. Vilket gjorde det värre. :joy:

Kan erkänna att Marvel lyckats bättre med sina filmer och tv-serier. Men alla som läser serier vet att DC Comics är bäst. :nerd_face:

Funderat på det där. Tror det har väldigt mycket att göra med vad man började läsa. Alltid varit väldigt partisk till Marvel och särskilt X-Men. Även om DC har helt fantastiska karaktärer och historier. Känner dock att det ligger till DC:s nackdel att dom robotar sitt universum så pass ofta som dom gör, det gör det oändligt svårare att komma in i.

Eller så är det lättare att komma in om man hoppar på vid en reboot.

I teorin, men problemet är ju att dom alltid blandar in några karaktärer som minns rebooten och således har historier från innan rebooten. :grin:

1 gillning

Hallå?! Ska ingen påpeka att titeln är genialisk? :grimacing::joy:

3 gillningar

Fantastisk rubrik Dennis! :heart:

1 gillning

Stort tack! Kul att du noterade det! :heart:

1 gillning

Har de gett dig nyckeln till Göteborg nu?

2 gillningar

Låter ju som en Håkan titel. :joy::joy::joy:

B-sida på singeln ”En vän med en bilverkstad”.

1 gillning

Nu blev det helt plötsligt lite dålig stämning. :joy:

1 gillning

USB-C? Vad är det för fel på 30 pin kontakten?

FireWire ftw

1 gillning