Podcast: Ett helt meningslöst svart hål

Från sajten:
image

Esse, Attefors och ljudtekniker Dennis möter upp vår Thor för att lyssna på vad han har att säga om saker och ting.

Thor har vaknat på fel sida av sängen och har en hel del att säga om både det ena och det andra. Den dynamiska ön på iPhone 14 Pro, färgen svart och dagens tv-serier har alla gjort fel. Förutom Thors åsikter så blir det också Stockholmsfixering, dokumentär, Sonos nya minisub och inte minst stresstestet Will it Esse.

UR AVSNITTET

SÅ LYSSNAR DU

Teknikveck­an hittar du på Acast, Spo­ti­fy, Apple Pod­cast­er, Google Pod­cast med flera ställen.

Vi vill sända ett stort TACK till alla våra Patreons! Tack för att ni gör vårt arbete möjligt, vi är för evigt tacksamma.
Med Teknikveckan med Macradion+ får du tillgång till allt inom Teknikveckan, Macradion och Bubblan reklamfritt tillsammans med 25% på Lifestylestore.se och mycket annat.

FÖLJ OSS

Vi sänder samtidigt ett extra stort tack till alla våra Patreons! Tack för att ni gör vårt arbete möjligt, vi är för evigt tacksamma.

Bli Patreon nu!

Stort tack!

Med vänliga hälsningar
Peter, Thor, Attefors, Severyd, Larsson och såklart ljudtekniker Dennis Klarin.

Här hade man laddat upp med Popcorn men det föll platt!:wink::joy::joy:

De var ju tydliga med att avsnittet är ett meningslöst svart hål.

Har man sett den tyska serien Dark (finns på Netflix) så är alla andra serier med många karaktärer och namn som att titta på Björnes Magasin i jämförelse.

1 gillning

Jag letar efter en riktig mörk serie som jag såg på för några år sedan. Jag har förmig att den bara hade 2 säsonger. Riktig mörk vill jag minnas. Synd att jag inte kunde minnas vad den hette dock :confused:

På vilket sätt är den där Dark mörk? Finns ju flera typer av mörker menar jag.

Edit:

Jag har asså inte sett Dark, men blev nyfiken på den nu!

Mörk som i tragisk. Mörk som i att man sällan fattar vad det är som pågår. Mörk som i ton. Mörk som i bokstavligt ( många scener utspelar sig på natten ). Mörk. :man_shrugging:t2::grin:

2 gillningar