Podcast: Apple ger och Apple tar

Från sajten:
image

Dreamteamet är tillbaka i form av Ellen, Dennis och Peter. Är sagan om tvättmaskinen äntligen över?

Apple har lanserat nya chip och produkter, men det är inte alltid guld och gröna skogar. Batterier dör, kärleken dör, men det gör aldrig notiserna. Dessutom blir det endel kultur även det med lite Apple-tema, tillsammans med Super Mario och kameraväskor.

Så lyssnar du

Du kan lyssna på Teknikveckan via Apple Podcaster, Spotify och överallt där poddar finns. Sök bara på Teknikveckan så hittar ni oss. Nytt avsnitt kommer varje vecka överallt där poddar finns eller helt reklamfritt via din egen Patreon-feed.

Stöd oss

Med Teknikveckan+ innebär det att du får varje avsnitt reklamfritt i din poddspelare och alldeles egna podcast-feed. Du får din unika podd-feed skickad till dig när du registrerar dig som abonnent på Patreon. Du får också unikt innehåll i vårt forum Bubblan och mer av oss!

Stöd oss på Teknikveckan, bli Patreon nu!

FÖLJ OSS

Vi vill sända ett stort TACK till alla våra Patreons, medlemmar och följare. Utan er vore ingenting möjligt.

Här kommer bilderna på mina tillbehör från Peak Design.

10liter, den har jag haft i flera år nu, slukar mycket!

6liter, köpte förra veckan, alltid trevligt med blått.
Det blåa materialet känns bättre än det gråa.

Fieldpouch, ska använda för telefon och sånt enkelt tänker jag.

Kamerarem som är enkel att sätta på och av pga plupparna som alltid sitter på kameran

Detta är alltså inte reklam eller något, köpt dessa själv för att jag tycker dom är väldigt bra.

6 gillningar

Screenshot 2025-03-10 at 10.04.39

Sagan om diskmaskinen, är det uppföljaren till Sagan om tvättmaskinen? :wink:

1 gillning

Har hört att @Esse anlitat en pålitlig tvättmaskinsfirma för att leverera en ny mikrofon till @Bluish.

På veckans fråga om du ser om serier så händer det. Dock så ser jag om filmer mycket oftare då serier oftast är för långa.

Serier jag sett om på senare tid är 24, The 100 + några till. En serie jag skulle vilja se om är La Femme Nikita. En av mina favoritserier. Konstigt nog så har jag inte den serie på egna filer :confused:

Annars är det mest film jag ser om då och då! Äldre skit!

1 gillning

Som en dålig framtidsdystopi !

Vi får väl hoppas att den stackars människan slipper det…

Stranger Things!