PlayStation lanserar Wrap-Up för 2022

Från sajten:
image

PlayStation har släppt sin Wrap-Up för 2022 och det betyder att du kan kolla hur många timmar du la ned på spel och vilka spel som du lirade mest.

Det kan vara både roligt och lite skrämmande att ta reda på hur många timmar man lagt ned på tv-spel under året och känner du dig modig så kan du nu kolla upp just detta i PlayStation Wrap-Up 2022. Du får då information om hur många timmar du har spelat, vilka spel du har spelat mest, hur många spel du har spelat och hur många troféer du har lyckats knipa.

Är du sugen på att spana in det så kan du logga in med ditt PlayStation-konto på deras hemsida och kika. Hur många timmar lade du ned på tv-spel under 2022? Skriv gärna i vårt forum.

Källa PlayStation

Blev ganska lite jämfört med tidigare år. Skyller det helhjärtat på Teknikveckan och Bubblan.

3 gillningar

#ångest

(hur många timmar man kunde gjort annat vettigt, enligt min sambo)

Alldeles för lite. :frowning:

Mitt ser nog liknade ut. Spelade en del iofs under covidkarantän.


Jag gillar att hänga med Disney-karaktärer :joy:

2 gillningar

Är nog Elden Ring på datorn som fått mest tid, men ett annat From Softwarespel låg etta på Playstation.
image

Livet med småbarn gör att det tar ett tag att spela klart ett spel :smile:

1 gillning

Bara 10 timmars skillnad på oss!

1 gillning

Haha ja! Grymt ju. :smile:


Ligger i lä här känner jag :slight_smile:

1 gillning

Sonen började spela på mitt konto och nu finns alla hans sparade spel där och han är inte sugen att gå över på sitt eget konto där inget är sparat.

På mitt konto ligger därför 300+ timmar bara på Minecraft. Är jag en dålig förälder? :scream::astonished::sunglasses:

Det vart fattigt med speltid även för mig i år, men har börjat hitta tillbaka lite sen jag köpte MW2.

1 gillning