Ooni pizzaugn

Den kiosken har man köpt mycket godis i när man växte upp i Falkenberg och gick på Tullbroskolan :wink:

1 gillning

Haha, jag kan tänka mig det ja!
Uppväxt i Slöinge men gick aldrig på Tullbroskolan! :stuck_out_tongue:

Det är coolt när bra restauranger ligger där man inte förväntar sig. Ungefär som Mikado i Östersund som är en av Europas bästa japanska restauranger låg i en vanlig villa som utsidan var lite småsunkig. När man kom in var det som att förflyttas till Japan.

2 gillningar

Kommer behöva något form av avlastningsbord på balkongen för Oonin. Jag kommer bli yxmördad av frugan om jag lägger mycket mer pengar än jag redan gjort på pizzaprojektet så var lite inne på denna:

Men efter chatt med IKEA så visade sig att den har utgått och kommer inte komma in i lager igen och hittade inte riktigt något annat bra i samma storlek/mått. Någon som har tips på något vettigt som inte kostar mer än 1000-1500?

Finns ibland bra bord i Teak begagnat på Blocket och Tradera. Vinn vinn, bra men billigt.

Det var väl någon här på TV som köpte på Biltema, Jula eller något sådant för några hundringar.

EDIT: NÄR KOMMER DEN?!?!

Den borde komma vilken minut som helst, postnord går ju inte att följa som med budbee och liknande så fick det fina fönstret att mellan 09-14 skall den levereras.

1 gillning

Du minns inte vem?

1 gillning

Jag köpte en på biltema

nej jag gör ju inte det. Var det i den där tråden som heter något: “Vilken grill ska man ha” ?

1 gillning

Länk?

https://www.clasohlson.com/se/Planteringsbord-Akacia/p/Pr315221000

Här är ett liknande från CO

Åh exakt något sådant men:

Produkten har utgått
Ersättningsprodukter, tillbehör och reservdelar kan fortfarande finnas tillgängliga.

Här är biltemas

…det där ser tom rappligt ut

Tack! Behöver ett djupare dock :sob:

Du får ställa ugnen på tvären. :wink:

Nuuuuuuuuu :heart_eyes::heart_eyes:

9 gillningar

ååååhhh…den är ju så fin :heart_eyes:

Betydligt större än vad jag trodde, hör ni inget mer så hsr frugan dödat mig :joy:

4 gillningar