OnePlus Ace 2 Pro är ett kraftpaket till mobil

Från sajten:
image

Häromdagen dök nyheten upp om att OnePlus har en mobil på gång med en skärm som klarar våta fingrar. Nu har mer information om nya Ace 2 Pro dykt upp.

Kinesiska mobiltillverkaren OnePlus har en ny mobiltelefon på gång vid namn Ace 2 Pro. Det som direkt sticker ut med denna, utöver den unika skärmen som låter dina våta fingrar fortsatt kunna kontrollera mobilen är dess hårdvara. Mobiltelefonen kan fås med hela 24 GB RAM och dessutom stöder den 150 Watts snabbladdning.

OnePlus Ace 2 Pro går även att få med 12 GB + 256 GB samt 16 GB + 512 GB lagring utöver värstingen med 24 GB + 1 TB. Processorn är en Snapdragon 8 Gen 2. Batteriet är på 5 000 mAh och stöder OnePlus SuperVooc laddning med 150 Watt där halva batteriet kan laddas på bara 5 minuter.

Displayen har en upplösning på 2772 x 1240 pixlar och en uppdateringsfrekvens på 120 Hz.

Huruvida OnePlus Ace 2 Pro kommer att lanseras globalt återstår att se.

Källa: 9To5Google

1 gillning

Det är en försäljning grej 24gb ram det behövs inte så mycket ram. Många kommer nog gå på den 24gb hypen och glömma allt annat. Kamerorna kommer nog bli mediokert, batteritiden med, det stod att skärmen kommer ha 2000nits det menas mer ström.Så ja OnePlus är duktiga att hypa sina lurar det är inte riktigt vad du får, men det räcker nog från min del 10 pro är min sista op om inte något drastiskt händer hos op. Ångra mig lite grann att jag köpte op 10 pro batteritiden är dålig så fort 120hz är igång.