OnePlus 7 Pro fångad i benchmarkmätning

Från sajten:
OnePlus 7 Pro fångad i benchmarkmätning




Den 14 maj kommer det kinesiska OnePlus att visa upp sina nya telefoner OnePlus 7 och OnePlus 7 Pro och de ser ut att bli riktigt kraftfulla.

OnePlus 7 Pro har setts till på benchmarkingsidan GeekBench och det är minst sagt imponerande siffror. När det kommer till single-core så får telefonen 3 526 poäng och på multi-core 11 101 poäng vilket är bättre än vad Galaxy Note 9 och Galaxy S10 fick. Det går även att utläsa att telefonen är utrustad med 12 GB RAM och kör Snapdragon 855.

OnePlus 7 Pro börjar även närma sig iPhone XS Max som fick 4 797 poäng på single-core och 11 212 poäng på multi-core. Värt att poängtera är att dessa benchmarksiffror går att manipulera så det hela ska tas med en nypa salt.

 

 

Via TechRadar

Tänk att allt nu hänger på om den har Qi laddning eller inte. Att laddning är en sådan avgörande faktor.

1 gillning

Har för mig att dom redan har sagt att den inte kommer få det, dock inte helt säker! Men ja jag håller med dig (om du inte är ironisk). Jag skulle aldrig kunna köpa en lur utan Qi idag.

1 gillning

Qi är ett måste 2019!

2 gillningar

Är det verkligen det? Om batteriet är så kraftfullt att det “alltid” klarar en dags användning och man bara laddar på natten? Eller är det det djuriska med att fippla med sladdar om än bara en gång per dygn som är avtändande? :grinning:

1 gillning

Helt klart det djuriska! :joy:

1 gillning

Anade det :rofl:

2 gillningar

Jag är väl ALDRIG ironisk???

Men jag är seriös. Jag använder Qi så mycket så gå tillbaka till att avända (som djur) sladd finns inte.

2 gillningar

Eller hur!

På jobbet e de så skönt att bara ha luren på plattan, jag springer så mycket, så att slippa dra i och ur sladden e galet skönt…

Med op:s snabbladdning be övs det verkligen inte.
Med mina op mobiler har jag aldrig ens laddar på natten. Kör laddning när jag går upp på morgonen innan jobbet.