Omröstning om utseendet på Teknikveckan?

Hej kan ni ha en omröstning på hemsidan att bytta tillbaka till den ursprungliga utseende,??

Hur såg den ut?

typ Feber.se

Teknikveckan är som politik, folkomröstningar är bara rådgivande. Pengar däremot, det leder till beslut i rätt riktning! :slight_smile:

8 gillningar

Som politik alltså…:crazy_face::sweat_smile:

Vad gillade du med den gamla designen?

Kan swisha en tia!

Vilket är det ursprungliga utseendet – var det när den hette Array, Allt om Mac eller ännu tidigare?

Macradion.se :slight_smile:

2 gillningar

den är lite rörigt det nuvarande utseende tycker jag, man bara bläddrar genom jag kanske har fel men det är vad jag upplever.

Jag tyckte det var rörigt i början av min karriär här men nu älskar jag plattformen.

30 lakan va de va ?.. swishar :zipper_mouth_face::microbe:

Erkännande: Jag besöker nästan aldrig teknikveckan.com. Går direkt in i bubblan.

3 gillningar

Jag skickade precis 11 lakan, @Esse uppskattade det inte. :rofl::rofl::rofl:

1 gillning

Jaha! Finns det en huvuddomän också! :rofl:

2 gillningar

bild

Vi håller helt och hållet med men just nu behöver vi samla ihop mer pengar för att fortsätta utvecklingen :slight_smile:

Tyckte också sidan var rörig men har vant mig.

Jag vet inte om bubblan var annorlunda innan men som den är nu tycker jag att det är kalas. Tyckte det var meckigt i början men när man vant sig känns det mer dynamiskt än traditionella forum-format.
:+1::+1::+1::+1::+1: till :left_speech_bubble: alltså.

2 gillningar

Ett tips är annars att ladda ned denna app till telefonen och koppla detta forum till den. Väldigt trevlig upplevelse!

4 gillningar