OLW släpper ostbollar med smak av päronslush

Från sajten:
image

Tänk dig att ta en smarrig tugga av en ost och sedan skölja ned det med en härligt syrlig päronslush. Låter det gott? Om du tycker det så går det att köpa på påse från OLW.

OLW Cheez Ballz Päronslush Cheddar är en ny sommarsmak från OLW där de har kombinerat sina klassiska ostbollar med något så märkligt som päronslush. Att försöka föreställa sig hur ostbollar med päronslush smakar är faktiskt omöjligt men undertecknad måste erkänna att det inte direkt vattnas i munnen. Men konstigare smaker har kombinerats så vem vet – det kanske är skitgott.

Är du sugen på att testa OLW Cheez Ballz Päronslush Cheddar så har de lite smått börjat smyga sig ut i butiker nu och kommer säljas under sommaren för att sedan försvinna. En påse kostar runt 40 spänn.

Det där lät fan inte gott :thinking:

2 gillningar

Jag väntar på OLW Cheez Balls med smak av uppvärmd ananas.

5 gillningar

Haha :joy:
Kan sakna tiden syster försåg oss med varuprover :nerd_face:

1 gillning

Du får bli livsstilsredaktör på Teknikveckan =)

Det är inte bra för hälsan :joy:

Tell me about it!

40 spänn :scream:

Nej precis. Ät ett päron istället.

2 gillningar

WTF sammanfattar min reaktion rätt bra. Men....blir ju lite sugen på att pröva....

Tänker mig att ta en smarrig tugga av en ost och sedan skölja ned det med en härligt syrlig päronslush. Låter det gått? Hmm.......................tänker..............................tänker.........................tänker................. Nej, låter bedrövligt äckligt, faktiskt.

1 gillning

Har ni aldrig ätit ostbricka med päron till. :nerd_face:

2 gillningar

Frågan är om du har ätit en ostbricka med grillkrydda på som sedan simmar i päronslush :joy:

1 gillning

Den som satt smaken hade kanske käkat för mycket cheezeballs och päron, som återvände till munnen i en salig blandning med en touch av magsyra? :nerd_face:

Det blir till att prova en gång - sedan så vet jag

1 gillning

En påse hos klippkungen.se kostar 39:- med frakt 88:- Glöm det och hoppas den kommer till ICA, för måste ju provas :slight_smile:

1 gillning

Letade på Willys och Ica nu i helgen men hittade inget,

Man undrar vilka andra idéer de hade tagit fram när de valde att köra på denna som bästa förslaget för säsongen.

Lök+Mango hade känts mer självklar!

1 gillning

Kan meddela att jag har hittat dessa på Ica i Bandhagen och att jag tar en för laget.

2 gillningar