OLW lanserar influencerchips

Från sajten:
image

Linschips är förbannat gott och en fördel är att de är lite mindre onyttiga än vanliga chips och nu ska OLW lansera linschips där smakerna är framtagna med hjälp av två influencers.

Det är Melina Criborn som till vardags är chef på den populära skönhetssalongen Serenity, hon har även en podd och nu extraknäcker hon som chipsmästare. Hon har tagit fram smaken smetana och dill som ska passa att äta som de är men även med lite smetana, löjrom och färsk gräslök. Den andra smaken kommer från Jannike “Bisse” Nordström som arbetar som mäklare och influencer och hon har tagit fram smaken taco och cream cheese.

Melina Criborn och Jannike “Bisse” Nordström.

Det kommer även gå att rösta på vilket chips som är godast och sedan kommer den stora chipsmästaren att koras. De kommer dyka upp i butik från och med vecka 14.

Tycker inte man skall få vara chipsinfluencer om man inte väger minst 150 kg.

12 gillningar

Jag och sevis ska spela in film och smaka chipsen i helgen. Vi landar nog på 170 kilo tillsammans, räknas det?

Om det finns något som jag till 100% aldrig kommer att köpa så är det nog dessa :blush:

3 gillningar

Gillar du inte linschips?

Allt som säger x % mindre fett är dåligt.

Men hur många procent dåligare?

I OLWs fall 40% jättedåligare.

– Tar man bort fett behöver chipsen ha andra egenskaper, till exempel högre halt av kol­hydrater och det är ju energi det med, säger Karin Isaksson.

1 gillning

40% jättedåligt är 40% jättedåligare än 40% normadåligt.

Superdåligt. :rofl:

Nope :blush:

Och vill heller inte förknippas med influencers :blush:

Tur att du är en Bubluencer då!

Haha, ja det är en himla tur de :partying_face:

Provat Lentil Pops :slightly_smiling_face:

Nej, vad är det för något?

Finns tydligen en hel familj :mask:
https://images.app.goo.gl/JyU7xcVr44YYFZDf8

Linschips är gott. Godare än vanliga chips men jag hoppar influenserbiten

Är det inte dig Kent refererar till i låttiteln ”Mannen i den vita hatten (16 år senare)”?

Den var bra!