Odödliga kändisar som går ur tiden

R.I.P Ron Carroll

R.i.P Diane Keaton

2 gillningar

2 gillningar

Ace är död :cry:

Jag är visserligen Peter Criss, men min kompis Andreas är Ace Frehley. Vi är 14 eller 15 år gamla…

5 gillningar

jacob

Johnny !! min mentor och en pionjär inom matlagning , kanske inte många som vet vem han är idag men , 70-80 talet va han kung !!

2 gillningar

soft cell dave ball är död för några dgar sen

Odödlig vet jag inte (uppenbarligen) men ännu en Millenium-skådis går ur tiden.

Jacob Ericksson spelade den timida kollegan till Blomqvist vid namn Christer Malm. Men också Polisen i Tsatsiki, morsan och polisen och mycket mer!

2 gillningar
7 gillningar

En stor profil Jag gillade verkligen hans stil och skärpa. Vet att någon för många år sedan skrev något i stil att han var som när borgligheten är som bäst. Bildad, belevad nyfiken och och med en socialdemokrats blick på samhället..:grin:

Jag gjorde ett jobb med hon för snart 20 år sedan. En helt fantstisk person. Det var jag som tog kontakt med honom då jag verkligen vill jobba ihop med honom och vi hade både kul och resultatet blev mycket lyckosamt om jag får säga det själv. Vi träffades sedan då och då under en period. Stor sorg idag men också stor glädje att få minnas honom.

8 gillningar

2 gillningar

Inte bara hittad död utan som det verkar mördad av sin egen son. Låter som nåt från en kriminalroman.

Tyvärr är det väl en hel del tragedier i kändis världen. De kanske ströp tillgången på pengar och då gick han på arvet direkt istället.

Ja, jag kan ingenting om familjen Reiner annat än att jag läste att sonen hade tidigare haft drogproblem så din gissning kan absolut vara sann.

Och Trump visar sitt rätta ansikte. Igen.

1 gillning

Ja fy fan. Seth Meyers sa det bra i sitt program ikväll.

1 gillning

Buck Rogers är död.

1 gillning