Nytt trådlöst laddningsstativ med Qi2 från Mophie

Från sajten:
image

Gillar du att kunna ladda flera av dina enheter samtidigt så har Mophie precis lanserat ett nytt 3-i-1 laddningsstativ. Det har även stöd för Qi2 för snabbare laddning.

Mobiltelefontillbehörstillverkaren Mophie har lanserat att nytt trådlöst laddningsstativ med stöd för Qi2. Det MagSafe-kompatibla 3-i-1 laddningsstativet levererar upp till 15 Watt Qi2 snabbladdning för en mobiltelefon samtidigt som det går att ladda Apple Watch och AirPods trådlöst. Den magnetiska laddningsplattan är justerbar för ökad synlighet beroende på var det placeras vilket kan vara bra vid videosamtal. Laddning av mobilen kan ske i antingen porträtt- eller landskapsläge.

Apple Watch laddas med 7,5 Watt vilket innebär 80 procent batteri på 45 minuter. AirPods laddas med upp till 5 Watt.

Rekommenderat pris för är Mophie Snap+ 3-in-1 Wireless Charge Stand är 1 695 kronor och mer information finns att läsa på hemsidan.

Källa: Pressmeddelande

Galleri

1 gillning

Såg schysst ut, kul med något i vitt för oss icke ungkarlar också! Men tycker prislappen på alla dessa är lite väl hög… :face_with_hand_over_mouth:

Vitt funkar inte för mig, har ju luren i jobbet. Sen vad det gäller priser så tycker jag det mesta har stuckit på senaste tiden och det är väl den svaga kronans fel. Men den börjar väl sakteliga gå åt rätt håll nu.

Väntar med spänning på kommentar från @zinned :sweat_smile:

Men om du ska ha telefonen på sängbordet är den väl någorlunda ren? :nerd_face:

För mig är det ju snarare hemma jag smutsar ner mig och inte på jobbet, annat än i undantagsfall då :nerd_face::sweat_smile:

Laddar i mitt rum och sover oftast in the dog house. :joy::joy:

Jag kollade på laddställ igår och såg att Belkin hade släppt ett nytt som hade MagSafe och qi2. Den laddar telefon, airpods och Watch. Den går att fälla ihop för att frakta på resa eller använda som laddplatta eller fälla upp för att använda standby-läget. Kostar runt 1300kr vilket är lite mindre än många andra med liknande spec.

3 gillningar