Nypremiären av Avatar innehåller klipp från nya filmen

Från sajten:


Disney har börjat rulla ut nypremiären av Avatar från 2009 och i eftertexterna fick tittarna ta del av den kommande Avatar filmen: The Way of Water.

Den första Avatarfilmen som kom 2009 har blivit remastrad och går nu upp på bio igen runt om i världen. Utifrån alla inlägg på twitter ser det ut som att det smugit sig in klipp från den kommande uppföljningen Avatar: Way of The Water i slutet av filmen. Klippen verka även vara olika beroende på var filmen visats.

Originalfilmen Avatar är den film som spelat in mest pengar i hela världen. Den spelade in $ 2 810 779 794. Om den nya filmen kommer bli lika väl mottagen återstår att se, den kommande filmen är planerad som den första av många fler Avatarfilmer. Filmen är planerad att ha premiär i Sverige i december, detta efter hela åtta förseningar.

Cette claque émotionnelle qui reste intacte, un pur bonheur ❤️

Je m'attendais pas à voir un aperçu du deuxième film en scène post générique, c'était grandiose et ça promet 🔥 #Avatar https://t.co/OzNjMGmeNZ pic.twitter.com/yESoM8Hr3L

— Maxime 💫 (@EternitySystem) September 21, 2022

Just saw the Re-release of #Avatar and I'm glad I stayed coz I saw some scenes from #AVATARTheWayOfWater and it was soooo goood. I can't wait for December! pic.twitter.com/GAPnShU4Cn

— Einan (@enteumestay) September 21, 2022

Via: Deadline

Videon ovan är inte samma som klippen som visades på nypremiären.

1 gillning

Vill minnas att det var bland de första filmerna som gick att se med 3D-glasögon. Är det fortfarande en grej med nya biofilmer, eller har det dött ut?

Bra pepp på tvåan nu alltså!

Yes, det var, om jag minns rätt, första filmen som var filmad för att visas i 3D.
Längesedan jag var tvungen att sitta med ett par sådana när jag tittade på bio.