Nyårslöften 2020

Samma filosofi här egentligen, men måste hålla detta löftet. :smiley:

Inga löften…
Men 2020 ska jag:

  • Springa minst 2.5km VARJE dag.
  • Byta försäkringsgsbolag på bilarna som frun tjatat om i ett år… 2020 händer det
3 gillningar

Prata mer om psykisk ohälsa och suicid, försöka hålla en bättre kontakt med nära och kära.
Förlorat tre i min närhet på ett år.

Åka mer till fjälls, köpa hus/lgh :slight_smile:

1 gillning

Samma som de senaste åren, att inte läsa kommentarerna på facebook.

2 gillningar

Delar av facebook bara då eller? :rofl: eller är de Siri som läser upp dom? :man_shrugging:t2:

1 gillning

Haha !!

Jag läser ”allt” i bubblorna. Men nyhetsartiklar och annat skit som delas hej friskt går jag aldrig in och läser kommentarerna på. Tar tid som jag vill lägga på annat, teknikveckan, mitt smarta hem eller bara inte göra någonting alls.

3 gillningar

Helt rätt, samma här! Finns inget annat i mitt flöde förutom bubblorna :sunglasses:

2 gillningar

Har aldrig några nyårslöften. Men i år kan man nog säga att det är att träna mer. Borde vara möjligt iom att jag bytt jobb. Jag älskar att träna, så det är tid som måste in i ekvationen.

Träna mer kan man alltid ha som nyårslöfte, för de e nog de lättaste att uppfylla, räcker med ett par minuter så har jag tränat mer en förra året :rofl::rofl::rofl:

1 gillning

Inte ett ända löfte ingår heller !!!

Mitt nyårslöfte skriver jag här som jag kan påminna mig om det.
Jag ska säga mer “jag älskar dig”, “jag tycker om dig” till dom jag älskar och tycker om.
Ska unna mig mer av som gör mig glad. Kramas, massage, bada i havet, njuta av allt gott.
Önskar en god fortsättning till alla på bubblan.

2 gillningar