Nyårslöften 2020

Tänkte vi kunde ha en tråd där vi postar nyårslöften inför 2020.

Jag börjar:

  • Hela 2020 ska jag inte dricka någon läsk.
  • Under 2020 ska jag sluta vara kund hos Com Hem.
  • Hela 2020 ska jag envist hålla sportbubblan levande.
4 gillningar
  • Sluta dricka alkohol (är student och har blivit för mycket på sistone)

Sluta köpa snacks. Utgår från att sambon kommer att köpa :relaxed:

Under 2019 begränsade mig till att bara köpa snacks om det var en ny smak som jag aldrig ätit förut. Det var inga problem alls.

Det finns ett stort utbud av alkoholfri öl. Tyvärr är den inte mycket billigare än den med alkohol.

1 gillning

Äta mer en jag gjort 2019 :man_dancing:

1 gillning

Komma upp på listan för transplantation är mitt enda mål 2020

8 gillningar

Kommer i vanlig ordning att inte avlägga något nyårslöfte, nöjer mig med att hoppas jag överlever nyåret. :joy::joy:

Är lite sugen på att åka till Ullared med Severyd när det är korvätartävling men det kan man ju inte lova. :joy::joy:

2 gillningar

Vad kan man göra för att komma in på den listan? Får man fråga vad som behöver bytas?

Alla som inte anmält sig till donationsregistret kan ju börja med det som nyårslöfte.

2 gillningar

Jag är anmäld. frågan är bara om man har något vettigt att leverera.

Njure och bukspottskörtel. Opererade bort bisköldkörtlarna (3,5 av 4) i år så nu är det bara vikten som ska ner.

4 gillningar

Låter inget bra, vi håller tummarna 2020 blir ditt år. :+1:

2 gillningar

När åker vi? :rofl:

Håller tummarna!

1 gillning

Vi kollar schemat. :joy::joy:

1 gillning

Mitt nyårslöfte är att aldrig mer göra ett nyårslöfte. Hålla på och lova saker man aldrig håller är bara dumt. Live life as you wish!

4 gillningar

Helt rätt, bara massa trams…! Hur många håller de dom lovar? Inte jag iallafall :rofl::rofl::rofl:

1 gillning

Helt rätt!

Hmmm, så ditt nyårslöfte är att aldrig mer ge ett nyårslöfte vilket du precis gjorde… Måste väl innebära att du blev den första i den här tråden att bryta nyårslöftet :thinking::laughing: