Nya True-Wireless lurar från Bowers & Wilkins

Från sajten:
image

Bowers & Wilkins, det brittiska företaget, har lanserat två nya uppgraderade modeller av sina True Wireless-hörlurar Pi7 och Pi5 med brusreducering.

Pi7 S2 och Pi5 S2 kommer att ersätta den första generationens modeller med en enligt Bowers & Wilkins än mer detaljerad ljudbild.

Bower & Wilkins pressbild

Båda hörlurarna har fått en uppgraderad trådlös anslutning med en nyutvecklad antenn som ger en längre Bluetooth-räckvidd och klart ljud på upp till 25 meters avstånd. Batteritiden har också förbättrats med upp till fem timmars lyssningstid med fullt batteri och snabbladdning som ger upp till 2 timmars lyssningstid. Det medföljande fodralet kan så klart ladda hörlurarna för ytterligare batteritid. 15 minuters laddning ger två timmars lyssning. pi7 S2 fodral ger 16 extra timmar och Pi5 S2 fodral ger 19 timmar extra timmar till hörlurarna när de är fulladdade.

Presbild Bower & wilkins

Pi7 S2 finns i tre nya färger: Satin Black, Canvas White och Midnight Blue, medan Pi5 S2 finns i färgerna Cloud Grey, Storm Grey samt Spring Lilac och Sage Green. Det ska vara det bredaste färgutbudet hittills från Bowers & Wilkins. Hörlurarna är också helt integrerade med Bowers & Wilkins Music-app och stöder streaming i högsta kvalitet från tjänster som Qobuz, Tidal och Deezer. Denna appen ger även möjlighet för användaren att konfigurera brusreduceringslägen, justera sensorn för att märka om hörlurarna används och skapa en sömlös användarupplevelse.

Pressbild Bower & wilkins

Pi7 S2 fortsätter att erbjuda Wireless Audio Retransmission, en riktigt cool funktion som ursprungligen introducerades i den första generationen av modellen och som gör det möjligt att ansluta till en extern ljudkälla – till exempel underhållningssystemet ombord på ett flygplan – och sedan trådlöst sända ljudet vidare från källan till hörlurarna via det smarta laddningsfodralet. Vi hoppades dock på att Bowers & Wilkins skulle fortsätta utveckla den här funktionen och låta oss sända till från telefonen till det inkopplade laddningsfodralet, men vem vet, det kanske kommer i nästa version.

De nya in-ear-hörlurarna Pi7 S2 och Pi5 S2 är tillgängliga från och med i dag, exklusivt på HiFi-Klubben.

Pi7 S2
Finns i Satin Black, Canvas White och Midnight Blue och kostar 3 998 kr

Pi5 S2
Finns i Cloud Grey, Storm Grey, Spring Lilac och Sage Green och kostar 2 498 kr

Pi7 har sedan lanseringen stått på min inköpslista. Såklart flyttar nu S2 in där istället. Problemet är att jag inte vet om jag vill ersätta mina AirPods Pro med dessa? Och ytterligare ett par hörlurar kan leda till en del stress i äktenskapet.. :blush:

Har så svårt för den där designen, ser nästan ut som champagnekorkar i öronen.

2 gillningar

Svårt gå genom vissa dörrar utan att stöta i. :stuck_out_tongue:

1 gillning

Recenserade du förra versionen? Har för mig att du skrev det men osäker på om något publicerades.