Nya Sonos Roam börjar säljas i april

Från sajten:
image

Bilder har läckt ut kring den nya högtalaren från Sonos. Sonos Roam är namnet och priset är schysst!

Det är amerikanska sajten The Verge som kommit över bilder kring den nya bärbara högtalaren från Sonos. Namnet blir Sonos Roam och den kommer i två färger, svart och vitt och har en trekantigt rundad formgivning. Ser läcker ut på bilderna!

Måtten ser att vara 16,51 x 6,35 x 6,35 cm och den laddas med en USB-kabel. En trådlös laddningsdocka ska säljas separat för USD 49.

Vi vet inte mycket mer i nuläget men det offentliggörs nästa vecka på deras event.

Blir det ett köp inför sommaren och vilken färg satsar du på?

Källa: The Verge

2 gillningar

Hur schysst är priset?

1 gillning

Undrar samma! :thinking: @Micke_Rehn

1 gillning

Okej, lägger till i brödtexten också. Finns i andra raden på själva artikeln. 169 USD.

2 gillningar

Påminner lite om Denons gamla blåtandare. Hustrun hade en sådan och den kostade ju ca 1000-1200. Bra ljud, men kvalitetsproblem enligt HiFi-klubben. Men det är ju en annan sak.

1 gillning

Den syns ju inte här på bubblan och rätt många av oss går ju aldrig in på TV. Nåt för @Jite att titta på kanske? :thinking:

Inte helt fel pris för att vara Sonos… spännande att se hur dom låter, eller höra snarare…

:yawning_face:

Känner en viss besvikelse. Hoppades på något som är lite större och dyrare, typ en krympt Move. Men vi får se, den kanske kommer att bli riktigt trevlig :man_shrugging:

Det här är väl den mindre versionen av Move. :thinking:

Det jag tror många vill ha är en mindre Sub men känns som Sonos har det långt ner på prioteringslistan.

2 gillningar

Jo, det är det nog tänkt som. Var nog mest jag som tänkte mig något större än denna🤷🏻‍♂️

1 gillning

Jag tror att folk egentligen menar att dom vill ha en billigare sub när dom säger att dom vill ha en mindre.

Den är redan liten som den är för att vara en sub. (den minsta av dom jag har/haft)

Helt rätt! Billigare är ett bättre uttryck.