Nya renderingar på nästa iPhone

Där håller jag inte med. Använder den några ggr per dag. Dock har det ibland hänt att den flippat över i fickan av sig självt. Hoppas att nya utformningen råder bot på det.

2 gillningar

Min iPhone är också alltid på ljudlös då jag har klockan på mig men på iPad är den ovärderlig. Sen gillar jag den som en bit design på telefonen också.

1 gillning

Eftersom ja haft på ljudlös sen iPhone 4s - så tycker ja den e överflödig , ska ja kolla film mm så borde som kunna lösa de me en nice widget alt ligga med på kontrollcenter

Instämmer, men jag har ingen på min ipad air 2… där e den borta…

Samma här , upptäckte de häromdagen när ja höll på me dotterns , tänkte wtf börjar bli gammal … :joy:

Jamen helvete det hade jag glömt, min Pro har ju ingen eller :joy:

Säger ju de - hoppas de försvinner !!

HAHAHAHAHAHAHAHA, ja ni ser…

Ni kan ju inte skylla på åldern än iaf …

1 gillning

näää

Undrar vad Stevie hade sagt om denna designen. Jag själv gillar inte den alls, känns otroligt felplacerad, hade accepterat en mittenposition symetriskt och snyggt :slight_smile:

Ljudlös-knappen måste vara kvar men gärna re-designed som på bilderna. Med skal på blir det alltid svårt att nå den knappen och att ha den vågrät är dumt, hellre lodrät!

EverythingApplePro på youtube menar att glaset på baksidan ska vara enkelt att byta på den så det slipper kosta sex papp om man spräcker den.

1 gillning

Bara att styra med geofence istället.

Hade varit underbart!

1 gillning

Jag gillar när den är på sidan, känns mer apple! Androids kan ha den i Mitten… :wink: tjejen kör s10, kameran på den ser helt sjukt dåligt ut…