Nya pärlan hämtad

Fula fälgar pga vinterdäck.



33 gillningar

Det sitter hårt inne, men nog är den snygg allt! :slight_smile:

2 gillningar

De har nog anställt några tyskar. :joy::joy:

1 gillning

Är det Puretech 130 i den?

Varför censurera regplåten?

Ser fin ut ändå! :slight_smile:

Japp. Stämmer bra

1 gillning

Vet inte egentligen. :joy:

2 gillningar

Det är en trevlig motor, där är där lite skjuts med :slightly_smiling_face:

1 gillning

Vad är det för låda i en sån där? :slight_smile: Har de övergivit ”slå-huvudet-i-ratten-lådorna”? :nerd_face:

1 gillning

Minns inte exakt vad den heter men det är 8-växlad automat från något japanskt företag

2 gillningar

Man har ju bara hört talas om deras tidigare automatlådor, pappa hade en sådan i en tjänstebil som inte var någon höjdare :slight_smile:

1 gillning

Fin färg!

Läcker! Grattis!

1 gillning

De lådorna är helt sjuka, tror de togs fram till franska dykare och den kallas för Jacques-Yves Cousteau lådan då man kan träna sig på att hålla andan under tiden den byter växel. :joy::joy:

3 gillningar

Stort grattis! Är inne på sjätte (kanske sjunde) året med min peugeot och har varit en fröjd. Inga fel alls än så länge så de har verkligen ryckt upp sig.

Hade en 206 gti back in the day som var som att köra gocart. Älskade den :heart:

6 gillningar

Snyggt! :heart_eyes:
Min första bil, ingen GTI dock!
XS eller va tusan den hette, 110hk har jag för mig! :stuck_out_tongue:

3 gillningar

Mys! Så jävla roliga att köra. Min lät som ett as med så grannarna klagade tillslut :joy:

1 gillning

Snyggt. Gillar gröna bilar. (Nuförtidens gröna nyanser) förr var det ofta ful grön färg.

Färgen (Olivine green) är faktiskt standard för modellen och kostar inte extra.

1 gillning

Ja den var fasen härlig alltså!
Det här var bagaget, så min lät mycket på ett annat sätt! :yum:
Jag och en polare tog den bilen till Tyskland för att handla öl en gång, hål i huvet, men vi lastade allt i baksätet typ, sjuk resa men jävligt kul hade vi! :joy:

9 gillningar