Nya iPad Pro med M4

@Marcus_Attefors vill ha en 32-tums iMac med AOD.

Nja, meningslöst kanske var att ta i. Tycker det är snyggare med always on än en helt svart skärm på mobilen.
Bra om iPad Pro får det då kan man ju välja själv. :slight_smile:

Använder always on på telefonen varje dag, fantastisk funktion :ok_hand:

1 gillning

Var det inte du som använde always on i badrummet på morgonen, la mobilen på golvet medan du duschade och stack ut huvudet då och då för att se hur lång tid du hade kvar?

Det är nog mer vanligt att han ligger på golvet i duschen än telefon. :joy::joy:

1 gillning

@Marcus_Attefors har AOD (Always On Duschbrunn).

3 gillningar

Exakt! Men använder det hela tiden på jobbet med, har en Magsafe-laddare där mobilen står upp så svinsmidigt att se notiser etc direkt.

AOD på iPad vore smutt. Jag vill ha klocka väder och något mer jag inte behöver..:sunglasses:

1 gillning

Manchester United–Manchester City 0–3 på låsskårmen.

Så landade nya Apple PRO 512 GB.
Det första som märks är skärmen. Vilken uppgradering. Nu kan man läsa även i solljus vad som står på skärmen.

I rumsljus ser man OLED skärmens fördelar. Otrolig kontrast, där den absoluta svärtan briljerar.

M4 chippet ger en sömlös upplevelse utan lagg. Apple har enligt min erfarenhet alltid varit bättre än Android när det gäller renderingen. Wi-Fi har också blivit bättre. Tidigare fick jag som bäst ca 60 MB/sek när jag satt illa till i rummet. När jag nu mäter kommer jag upp i 200 på samma plats.

En tydlig uppgradering men dyr..

5 gillningar

Kul rapport, och välkommen till forumet!