Ny svensk mobiloperatör erbjuder obegränsad data för rekordlågt pris

Tre 249:- obeg.

1 gillning

Katshing dök upp innan idag i en annan tråd - helt okända, ingen hört talas om dem i branschen. Är de helt nystartade?

Ingen aning. Gissar på att det är nystartat precis som Chili, fast mycket billigare. :wink:

Jag klarar mig på typ 10GB men vill gärna ha med Schweiz också vid sidan av EU, är nog bara Telenor (som jag har idag) som har det men till en saftig slant. :rofl::rofl:

Tre bör väl ha det i sitt Tre Världen eller vad det heter.

Jag kommer att kolla detta lite senare, har lite bindningstid kvar hos Telenor.

Trist det där med Schweiz, U-land i dessa sammanhang. Är där 5-6ggr/år iallafall och tycker det är jäkla drygt med mobildata.

1 gillning

Precis, vet inte varför just Telenor lagt till det när ingen annan gjort det. Jag är ju där lite då och då av förklarliga skäl.

Jag misstänker att alla dessa biligare alternativ är långsammare på surf än de som äger näten, dvs dem prioriterar sina egna kunder först, vet inte om det stämmer men men :wink:

Det vore en skandal av stora mått!

3världen ingår Schweiz

1 gillning

Såhettedetja.

Vimla är ju Telenor lågpris
Halebop är Telia
Hallon är 3
Comviq är Tele2
De använder respektive nät

Så typ ett halvt dygn senare, vad erbjuder Chilimobil som ingen annan erbjuder? Förutom att det är dyrare än konkurrenterna.

(Hoppas iaf reklampengarna var bra) :rofl:

3 gillningar

Du menar om man räknar in familjeabonnemang? Chili har ju visat att man vill vara lyhörda så varför inte berätta att det skulle vara en önskad tjänst att erbjuda?

Även i storleken på bostadsort har de vänt större än- och mindre än-tecknen åt fel håll.

Sen tycker jag att om man är seriös med att ta in synpunkter så kanske man bör ha lite fler urvalskriterier än ålder och storlek på bostadsorten.

@Esse Såg av en slump ett litet stavfel i din video:


Obegrälnsat?

1 gillning

Woops, det skall vi lösa!

2 gillningar

Det är de nya ordet :wink:

Ah, jag trodde det var skånska. :stuck_out_tongue:

1 gillning