Ny iMac med M1 anländer

Kommer iMac ersätta Anders Bagge i reklamen för Aftonbladets viktklubb?

1 gillning

Är inte målgruppen alls, men är den inte rätt ful? :face_with_hand_over_mouth:

Riktigt snygg lösning med kabeln. Fattas bara ett snyggt borrat hål i skrivbordet :ok_hand:

1 gillning

Nädå, det enda som inte är snyggt är hakan/läppen på den.

Det är för mig en jävla gåta att de inte satte datorn i foten och bara gav oss en skärm.

4 gillningar

Ja flärpen är vidrig. Men de har ju högtalare osv i den med .

Tittade på MKBHD’s video om eventet nu. Jag fattade inte riktigt hur tunn datorn är, men om någon vill jämföra så är den 11,5mm och en AppleWatch är 10.4mm.

Det är ju helt otronligt tunnt för vad man får! :exploding_head:

Videon för den som vill se.

1 gillning

Du menar en ny skärm till mac mini m1 , eller en mac mini m1 med skärmhållare, Nå väl förstår vad du menar och kan nog hålla med. Men grymt tunn iMAC, kan man använda den som skär till sin jobb (PC) laptop ?

Precis. Hakan och den vita(!) ramen runt skärmen känns gammalt och mitt tycke fult. Ökad tjocklek på skärmen hade varit bättre. Eller satt själva datorn i foten som Peter skrev.

Förstår inte hetsen att det ska vara så tunt, gör telefoner tjockare med bättre batterier, gör den här datorn tjockare och passivt kyld.

Ni som hatar flärpen, vart har ni tänkt ha alla 50+ postitlappar om inte den fanns?

8 gillningar

Vem har post-it 2021? :thinking:
(Alla på min avdelning)

Menar att de kunde gjort foten lite tjockare och satt alla datorkomponenter där så att vi slapp hakan på iMacen.

Som den snyggaste datorn någonsin tillverkad.

4 gillningar

Kommer du beställa en grön? :grin:

Kanske, av ren princip!

1 gillning

Undrar om den kommer ha target display mode, fungera som skärm till annan dator?

Tråkigt att man (jobbet) köpte nytt Magic Keyboard för två veckor sedan :sweat_smile:

1 gillning

Kommer ändå aldrig använda Touch ID. Datorn är ju upplåst så fort man sätter sig vid den med Apple Watch.

Använder touch-id på MBA när jag ska logga in på diverse hemsidor (utlägg, tidrapportering mm)

2 gillningar

Jag använder touch-id på min MBP också, tycker att det är jäkligt smidigt faktiskt. Går ju mycket snabbare att flytta fingret upp till sensorn än att ta den till klockan för att dubbeltrycka där :ok_hand:t3:

2 gillningar

1Password har stöd för att klicka på klockan för att godkänna inloggning.