Den var parad.... nu är den inte parad längre.
Det tog dessutom 2 timmar att få igång den....
Nu kan jag inte varken ta bort parningen eller lägga till den som ny igen men klockan är ju parad??
Visste att det var för bra för att vara sant med halva priset.
Såhär jävla svårt var det inte med min S6.
Jag kan inte unpaira den i telefonen och klockan i sig är helt resetad så kan inte göra det där heller.
Kan inte para den eftersom telefonen tror den är parad....
Antar att du provat starta om båda två
Har du provat den kontroversiella volym upp volym ner hålla inne låsknappen tills Apple loggan visas på telefonen ?
Finns klockan under enheter på ditt icloud , prova ta bort den därifrån
Har telefonen senaste uppdateringen ?
Provat allt det här If you can't pair an Apple Watch with your iPhone - Apple Support
Än sålänge fint men är ändå orolig! När jag pratat klart i telefon ska jag byta språk på telefonen och se om klockan ballar ur igen.
Sen är det så komiskt för hade 98% batteri och nu är det 78%.
Ok så den överlevde språkbyte.
Så det verkar som att hundra reseter, tårar, ihärdighet och en sidoväg till manuell parning gjorde så det funkade igen.
Litar dock inte på den för en sekund.
Min äldsta systers kille köpte också en så vi har haft massa kontakt om detta och igår tre telefonsamtal då han också hade problem med parningen haha.
Så kul att ha något att prata om, mina systrars män är som bröderna jag aldrig fick.
Han skulle köpa någon typ av bärbar laddare.
Jag som inte bytt telefon sedan 2020 blev förvånad över hur smidigt det fungerar nuförtiden. Vill minnas att jag inte behövde göra någonting nu i höstas, det bara fungerade
Ja det var ett jävla elände!
Förväntar mig att Apple-prylar ska vara enkla och snabba att få igång men detta var något djuriskt…
@Erik hoppad det, känner redan hur det tickar ner haha.
Garmin behöver jag bara ladda vad 11 dag så detta blir lite jobbigt men kanske går bättre än vad jag tror, får skita fullständigt i att ta av den i badrummet bara haha.
Men börjar känna att den mindre storleken kanske var bättre, fick hela tiden rätta den förra och den rörde sig.. denna sitter där den sitter.
Måste nog dock fixa nytt armband för jag har glömt att min hår fastnar i fästet.