Nudient-skal

Fick också mitt skal idag, från Nudient :blush: Har dock inte fått min juppinalle än :triumph:

1 gillning

Har du erfarenhet av Nudient skal?
Kollade lite på ett idag men vet ej om det är något att ha. :man_shrugging:

Jag har det, men där jag uttalar mig om deras kvalité bli jag blockerad och mina kommentarer borttagna. Så jag säger inget.

Nu fattar jag ingenting…:thinking:

Personligen tycker jag att de är överreklamerade.

1 gillning

Vad är deras usp?

Jag lämnade en recension om skalet på deras hemsida, där jag sa att det tappat formen helt och trillade av efter ca 1-2 veckor. Den blev bortplockad inom 30min.
Då kommenterade jag deras senaste inlägg på Instagram med den informationen och då blockerade de mig där.

Så jag hade åtminstone inte gett dem mina pengar.

Såvitt jag vet är jag fortfarande blockerad eller så är deras Instagram inte kvar :man_shrugging:t3:

3 gillningar

Jag skänkte bort det skal jag köpte till någon i bubblan. Tyckte det kändes billigt och inte satt bra.

2 gillningar

Jag slängde mitt, eftersom det som sagt inte satt fast på mobilen längre :roll_eyes:

1 gillning

Ok. Jag förstår. Känns ju inte okej att bete sig så. :-1:t3:

Nä, så kände jag med.

Du är rökt, de finns kvar. :joy::joy::joy:

1 gillning

Se hur länge jag får vara kvar? :joy::joy::joy:

3 gillningar

Din lilla buse!:joy::joy:

2 gillningar

Nått roligt ska man när man inte har en ny telefon att leka med. :joy::joy:

1 gillning

Mitt inlägg är kvar och jag fick just detta.

Skärmklipp2

Vet inte vad jag ska svara då jag inte vet vad det tagit bort. :joy::joy::joy:

1 gillning

Att du skriver åt en kompis :rofl::rofl::rofl:

1 gillning

Kanske skulle svara: Just kidding, they fits perfect like OJ’s glove. :joy::joy::joy:

A ”lumparpolare” told me …

3 gillningar

Jag har kört med Nudient sen iPhone X och är väldigt nöjd. Tunt skal som inte ”tar” över telefonen om du förstår vad jag menar. Har haft ett och samma skal i snart tre år och det är inte förens nu som en skada har uppkommit på skalet.

Så personligen är jag nöjd och kan rekommendera Nudient om du vill ha ett cleant skal :+1:t3::blush:

Edit:

Läste era andras tycke om Nudient och är väldigt förvånad över att era skal tappar formen. Det är inget jag har upplevt med mitt skal. Ska bli intressant om det kommer passa min nya 12:a

1 gillning