Nu söker vi personer som vill recensera headset och tangentbord/möss

Vi får in mycket förfrågningar om att recensera headset samt möss och tangentbord för gaming.

Vi känner att vi inte riktigt har tid och kompetensen att göra det själva. Därför undrar vi om det finns någon som tycker det är blixterskoj med gamingtillbehör och vill recensera det för Teknikveckan.

Notera nu att det ofta låter jätteroligt att testa saker men när det väl skall produceras där någonstans mellan dagsjobb och lägga ungarna så är det stundtals lite slitsamt. Så vi söker någon som verkligen får energi att testa skiten ur dessa produkter, ungefär en i veckan skulle jag tro.

Tanken är att du efter ett tag skall märka av de fina nyanserna mellan olika produkter, varför köpa den ena och inte den andra när det finns tusentals olika tangentbord och ännu fler headset.

Ungefär så här lång skall en Teknikveckan-recension vara numera, absolut inte längre.

2 gillningar

Tips:

Ange önskad längd i antal tecken. Blir enklare så.
Ska skriventen filma/fotografera?
Utgår ersättning?
Arbetar ni med deadlines/redaktionellt schema?

Jag är inte intresserad för egen del men det kanske är bra att vara tydlig med vad ni letar efter för att göra det lite enklare för alla parter.

/P. Etnoga

3 gillningar

Bra input. Dock tycker jag antal tecken är lite väl stelt på internetz. Men jag har också varit med och fått betalt efter det på den gamla goda tidningstiden.

Det utgår alltid ersättning på det här bygget. Tiden av gratisarbetande börjar allt mer läggas till handlingarna. Ett foto eller två är alltid nice.