Nu kan du bli min granne!

Det förvånar mig inte en sekund :slight_smile: PK-trams det där med sopsortering!

1 gillning

Oh nice1

1 gillning

bara tömma det med en eldkastare och sen börja från noll.

1 gillning

Haha typ! Jag har en bekant i rivningsbranschen om någon behöver rådgivning :wink:

2 gillningar

Kan man ta betalt för att ta sönder grejer?

ya GIF

1 gillning

Dags att byta bransch, du skulle bli marknadsledande!

1 gillning

Rivningsföretaget ESSE (Esse Slår Sönder Egendom).

2 gillningar

Oj. Det var tidstypisk inredning. Varför står det inget utropspris?

Jag tror nog att kvinnorna på esse.nu skulle protestera :wink:

image

image

Ryktet går att denna adress är klassad som högrisk och nästintill omöjlig att försäkra för en rimlig peng då närmsta grannen är en vårdslös individ som oftast är i sitt esse. Enligt mäklaren är det lättare att teckna en brandförsäkring på sin bil på Ramels väg. :joy::joy::joy:

2 gillningar

Det är ju bara en teaser än så länge.

För mig var teasern direkt avskräckande. Men jag antar att bostadssituationen där är så pass upptrissad så att rucklet ändå går för grova pengar, eller? @Esse

Det där objektet lär sänka snittet grovt. :rofl:

1 gillning

Det finns nog köpare till dessa renoveringsobjekt, kunde varit en bra kandidat till Arga Snickaren om serien fortfarande hade rullat på.

1 gillning

En annan granne sålde nyligen för 3,7 miljoner (Under Corona gick de för 4,5 miljoner). Antar att denna kommer kosta typ 2 mille att renovera så det skall bli intressant att se vad det slutar på.

Jag gissar att någon köper det billigt och renoverar i något år och sedan säljer när marknaden är mer attraktiv igen.

Nu ligger det ute på Hemnet!

2,8 miljoner är något mer än vad jag trodde de skulle sätta ut det för.

1 gillning

Du får nog vänta på att få en ny granne. :wink:

Det är ju billigt för att komma nära @Esse, en blåbärs GT i solen på balkongen med halskrage kan ju bli en klassiker. :joy::joy:

1 gillning

Kanske är lugnare på marknaden nu, men annars är min uppfattning att renoveringsobjekt ofta går till oväntat höga priser.