Nu kan du bli min granne!

Nu kan du äntligen dela robotgräsklippare med undertecknad!

Nog bra om du är lite händig, eller gillar tidtypiskt 50-tal.

Är det ”problemgrannen” som flyttar?

2 gillningar

DET är det!

3 gillningar

Då får jag gratulera och så hoppas vi på bättre grannfrid framöver :wink:

Tackar! Jag kommer och stå och pricka av alla som kommer och tittar inklusive politisk hemvist samt ge information att det är erforderliga samtal varje söndag klockan 11.00 över häcken :grin:

1 gillning

Jag hade nog inte klarat en vecka med dig som granne innan det gjorts en orosanmälan angående bristande sopsortering :scream:

Slänger du färgat glas i ofärgat?!

Det ligger ju så ocentralt :wink:

Drygs 19 timmar till jobbet om man ska cykla, hoppar nog över. tack för tipset ändå. :grinning:

19 timmar är ju ingenting...

4 gillningar

Välkommen!

Frågar du frugan så klipper vi till direkt! Tur hon inte ser här!

Har hört att @Anders_Malmgren budar på huset.

6 gillningar

Tur att mäklaren skriver att det är ett renoveringsobjekt, lätt att bli lurad av bilderna annars :no_mouth:

Hörde att SVT budar då de behöver en ny bostad till Jesse & barnen. :joy::joy::joy:

1 gillning

Hörde även att försäkringsbolagen börjat buda för att kunna ha uppsyn på vad som är "olycka" eller bara oaktsamt hanterande av prylar. :face_with_hand_over_mouth:

2 gillningar

Det kan ju bli en budgivning utan dess like, blir nog Zlatan pris på denna fastighet. :joy::joy::joy:

Nä det skulle jag aldrig kunna förmå mig till. Jag struntar i komposten :scream:

Jag har bott på Enbärsgatan :slightly_smiling_face:

”Något för den händige som vill sätta sin egen prägel i denna mysiga pärla, smärre renoveringsbehov råder”

4 gillningar