Nu har det hänt något med mina AirPods Pro!

Det fenomenet har inte jag haft. Gå till MacForum och få dem bytta på garanti.

Chattade med Apple i fredags om mina airpods PRO. De bokade in upphämtning med ups. Hör ups av sig när de ska hämta saker? Har inte hört ett ljud från dem och det har gått två arbetsdagar.
Kanske svänger förbi macforum ändå.

Don’t get me started!
Jag höll på i över en vecka med UPS och Apple angående mina AirPods.
Förr i tiden kom dom dagen efter och hämtade.
Du har troligtvis inget trackingnummer och ringer du Apple säger dom att det tar upp till 72 timmar innan dom ser det.
När jag väl hade trackingnummer och ringde för att beställa upphämtning hade dom ingen fraktsedel och det slutade med att paketet låg hos UPS i Mölndal innan jag åkte ut och hämtade tillbaka det. :face_with_symbols_over_mouth:
Lämna in dom på en auktoriserad verkstad i stan istället är mitt tips. Kan rekommendera LOP som ligger i Örgryte. Dom har dock lite begränsade öppettider. Har du inte bråttom så finns ju MacForum men brukar ta ganska lång tid där.

1 gillning

Om du bestämmer dig för att lämna in dom här i Göteborg måste du höra av dig till Apple så dom avslutar ärendet hos dom. Annars kan inte verkstaden gå vidare.

1 gillning

UPS är ett skämt! Dålig hemsida, dålig service, märkliga rutiner. Att de fortfarande existerar måste bero på gamla, trogna kunder. Ingen sund människa väljer UPS som fraktbolag. Dyra är de också.
Där är DHL betydligt bättre. De ringer alltid en stund innan de kommer och allt är så mycket lättare. Även om de också skulle kunna bli bättre.

Ang lämna in Air Podsen så har jag sjukt bra erfarenhet av MacForum här i Borås! Som kortast har det tagit en dag och som längst tre dagar för att få ersättningslurar. Mycket nöjd. :+1:

2 gillningar

Se där. Jag har fått ett reparations-id men inget trackingnr. Får nog höra av mig till dem och säga att jag lämnar in

2 gillningar

Lämnade in på macforum igår. Fick Mail idag, båda hörlurar utbytta gratis.

6 gillningar