Nu blev jag riktigt sur

Möjligen slarvigt skrivet med tuschpenna ståendes i en båt som vickar och pennan tappar kontakten med underlaget i vissa bokstäver

2 gillningar

Felparkeraren har låst fast sin båt…

1 gillning

@RolexJocke har alltid en batteridriven rondell i bakfickan, det är sen gammalt! :rofl:

1 gillning

Flyttade hen den då?

Får kolla i em.

1 gillning

Bara att skära av repen med en morakniv. :joy:

Eller? :wink:
image

2 gillningar

lås fast den med eget lås så dom måste ringa dig för att få bort den , så dom får skämmas lite :smiling_face:

4 gillningar

Man har ju vassa knivar. :joy:

Tanken finns. Men har bett hamnföreningen om hjälp med ett utskick. Har till på fredag på mig då frun kommer hem.

Och vi har en nödlösning, hennes bror såg detta först när han tog upp sin båt igår så vi kan alltid ställa oss på hans plats - som dock är besvärligare att ta sig upp från

1 gillning

Kollade min ämnesomsättning igår efter att det gått mer än ett år ifrån senaste gången.
Egentligen borde dom kalla en på detta men fick be om det själv.
Kände på mig att den inte var helt hundra och hade rätt… den är alldeles för hög igen.
Förklarar en del saker med mitt mående men känns ju fan piss.

2 gillningar

Hur kollar man det?

Sjukdomen heter hypotyreos, kollar genom blodprov.

1 gillning

Har en liten ficklampa/pannlampa som funkat fint några år. Mycket lite använd. Tog fram den igår för att ladda den inför hösten. Stendöd.
Testade att sätta i ett nytt liknande batteri som inte är uppladdningsbart. Stendöd.

Den har alltså legat helt still över sommaren och bara dött. Visst är det tragiskt? Man kan bli sur för mindre.

2 gillningar

Välj att se möjligheterna till nya köp istället för att bli sur :blush:

1 gillning

Jaha. Hur tar jag mig hem? 400 m sikt just nu. Var bättre kl 5

8 gillningar

Det får väl bi så, men svårt att hitta vad jag vill ha. Jag vill att den ska ha både en riktad lampa och en med ett mer brett ljusfält och den ska inte vara för dyr.

Det är ju i ett sånt läge man blir glad när man kan uppdatera sin utrustning med gott samvete. :joy::joy:

Lite så är det ju. Men svårt att hitta någon liknande för bra pris. Ja, även till högt pris. Den här har varit bra då den har både riktad och bredstrålande lampor.

Köpte du inte billampan från Mi? Eller är den för stor?