Nu blev jag riktigt sur

Jag blir snart uttråkad av för mycket ledighet. :joy::joy:

1 gillning

Jag siktar på 8-10 v i sommar också, men då är det ju föräldraledighet också :slight_smile:

Dagis håller väl stängt 8v i alla fall :blush:

2 gillningar

Ta 6 veckor så kan du lägga två veckor här nere på att måla om mitt garage. Ingen risk med rastlöshet :sweat_smile:

1 gillning

Jag går i juli på föräldraledighet, tillbaka på jobbet i januari :sweat_smile:

4 gillningar

Jag har bara varit ledig juni, juli och augusti tidigare, samt ~50 % en period.
Men det är säkert skönt med en längre period med :blush:

1 gillning

Jag skulle älska att inte behöva jobba. Vilken dröm att kunna använda min tid till att göra sådant jag verkligen gillar att göra. När jag vill göra det. Utan att behöva anpassa mitt liv efter vad någon annan vill.

2 gillningar

Och lagom till ledigheten så har man helt plötsligt fått feber. :man_shrugging:. Trodde jag var trätt efter träningen idag, men blev bara värre o värre. Planen med oxfilé idag är inte lika angenäm längre.

Luktar helldivers istället då :joy: Krya :heart:

Tycker att det räcker med snö nu. :tired_face:

7 gillningar

SMHI utfärdar vädervarningar. Bilister: det är sommarväglag.

Ska jobba hemma idag. Men måste börja dagen med att åka ut och köpa snus..:rage:.
Första gången någonsin tror jag där jag går torrt.

Kör du inte snusbolaget eller liknande? Har en stående beställning som skjuts ut automagiskt.

Jag har en beställning på gång, men inte levererad ännu. Fast jag har inte automatik som dig så jag beställde ett par dagar sent. Kör på Swedsnus nu och de har ibland lite långa leveranstider.

Ah!

Nästa gång, beställ Lundgrens mörk på snuset.se istället, 259 spänn stocken där. På snusbolaget kostar de 309 spänn/stock.

Jävlar vad de har prisdumpat, besviken på Feffe som är en av medgrundarna att han inte har sagt det haha.

Ja, jag har tre stockar som ligger på Instabox o väntar. 780 spänn fattigare :sweat_smile:

1 gillning

1 gillning

Trevlig kulör på din frunk. Lika trevlig som vädret i övrigt idag :poop:

1 gillning

:poop: