Nu blev jag riktigt sur (2023)

Håller sig på plats i åratal om ingen är där och petar.

1 gillning

Åratal sedan jag organiserade om sist. Hittade en ful grå kabel som får duga över helgen.

2 gillningar

:slight_smile:
Annars "spänn" fast med en tandpetare så lär du aldrig behöva vara orolig.

3 gillningar

Åt kanderade mandlar och bet av en plomb... Grattis

2 gillningar

IKEAS påslakan har inte öppningar i hörnen. Upptäckt efter att tvättat det, nu går det väl knappast att lämna tillbaka.

5 gillningar

Jag ”brukar” ta tag i hörnen på utsidan av påslakanet med ena handen, sen föra upp motsvarande ändar på täcket och placera dem i varsitt hörn. Nyp tag i varsin hörncombo med dina händer och ruska :slight_smile: Upprepa vid behov i botten. :slight_smile:

Jag kör med kingsize-täcke så för att inte helt tappa det ibland sätter jag fast hårsnoddar i hörnen när jag har täcket där tills jag fått ordning på hela täcket. :joy:

3 gillningar

Vänd lakanet ut och in gör det lite enklare :slightly_smiling_face:

2 gillningar

Hårsnoddar ska jag prova med framöver, det blir nog bra.

1 gillning

Fjällhavre? :joy::joy:

Vad är det för fel på människor som vrider till max kyla i duschen på hotel.

Jag misstänker det är någon sadistisk jävel som innan utcheckning tycker det är så kul att göra detta

döden till dem!!

2 gillningar

Det finns ju de som avslutar med en kalldusch. Jag kör så varmt att dörrfoderna lossnar men ställer alltid kranen i mittenläget där den klickar i när jag lämnar duschen av gammal vana för att inte skålla frugan. Eller rättare sagt för att slippa få en avhyvling.:joy::joy:

6 gillningar

Haha ja det är Fjällhavre-täcket. :sweat_smile:

1 gillning

Må så vara. Nazister som sedan inte vrider den till normal värme!!!

Död åt dem!!!!

1 gillning

Annars så skulle jag misstänker städarna, inte den som checkar ut.

1 gillning

Verkar vara standard i Norge har jag märkt. Men så är det ju norrmän också.

Det kan man lätt tro. Men har studerat detta fenomen en längre tid och frågat kollegor (för vi hamnar oftast i samma korridor) om de hade samma grej men har inte hittat något mönster som kan peka på det.

För är också bara när man kommer till rummet första dagen. Nu bor jag sällan mer än 2 nätter på samma hotel. Men har nog aldrig observerat detta andra dagen.

Inte så sur, mest ledsen. På grund av att det väntas 40-60 cm snö närmaste dygnet får jag ställa in resan norrut, till fest och gamman och fokusera på snöröjningen i stället. :cry:

7 gillningar

Den här kan ju platsa både i surtråden och senast köpt tråden. Men en varning utdelas härmed för Apotek Hjärtats egna glidmedel i liten pumpflaska, rena klisteroljan. :flushed:

5 gillningar

Har ni klistrat fast er? :joy:

2 gillningar