Nu blev jag riktigt sur (2023)

Njae vet inte det om det skulle bli så bra.

Inte som att lacka om hela skärmen såklart.

Hade liknande märken på min förra bil och köpte original-färg, åkte till en verkstad och dom fixade det, syns inte ens, var silvermetallic. Ville inte ens ha betalt mer än ett par kaffelängder.

Eftersom det är en leasingbil vill jag inte chansa.

1 gillning

Nej, ingen skillnad när jag rör armen. Det är lite märkligt för normalt är det ju en sena/senfäste/slemsäck som är inflammerad och då känns det när man rör på det.

Det är konstant malande värk som är lite diffus i placering. Tog en Ipren och det hjälpte. Hoppas det var något tillfälligt.

1 gillning

Om en ond arm är ett ont tecken så vaknade jag genomförkyld nu på morgonen. Har inte alls tid med detta, mycket intensivt på jobbet just nu. :sneezing_face::rage:

2 gillningar

Krya på dig!


Busig hundvalp, tydligen snaskat lite på fruns datorladdare :stuck_out_tongue:

Ser ju ut som en lakritsrem. :dog:

2 gillningar

Lär ju smaka lika illa, en Lenovo liksom :stuck_out_tongue:

1 gillning

Swish ligger nere, skulle lösa en försändelse med tull & moms. Fick tvinga på chaffisen cash så får han ta de själv och swisha till jobbet när det kommer igång. Behöver jag säga att han var inte direkt lycklig när han åkte. :rofl::rofl::rofl:

1 gillning

Oväntat att du hade cash på jobbet! :joy:

1 gillning

Är man kung så är man. :rofl::rofl:

hahah. Använder du charm eller skiftnyckel vid sådana samtal?

1 gillning

Använder mest list som typ, det kostar ju dig mer att köra hit en vända till när Swish funkar. :rofl::rofl::rofl:

3 gillningar

Nu är jag sur. Igen. Jag signande upp för Bonniers nya koncept DN+allt. Finns en liknade för alla deras tidningar, typ Expressen+allt.

Då jag även hade Expressen extra(eller vad det heter) så sa jag upp det direkt efter jag signat +allt.

Nu visar det sig att DN+allt inte går igång direkt utan efter nästa betalningsdag för mitt normala DN-abonnemang. Däremot har Expressen upphört. Kanske, men bara kanske, kan jag förstå att det här är ett halvvettigt sätt att hantera det. Men varför inte var mer tydlig kring det? När jag tänker efter är det inte ens halvvettigt. Tidningar har verkligen haft svårt att hitta fungerande betalningsmodeller.

2 gillningar

Det brukar väl fungera för den månaden man betalt för tar slut? :thinking:

Ja, och så är det för mig. Expressen tog helt enkelt slut nu, men då jag signat för +allt trodde jag det gällde från den dag jag signade. Som det är nu blir det ett glapp på ett par veckor där jag får vänta på att +allt slår igenom/startar.

Lite surt skulle jag också känna det i ditt scenario.

Jag gick på SvD, AB och Omni paketet istället och det började gälla från dag ett som förväntat.

Den stora katastrofen(?) hade ju varit om jag signat upp för Expressen +allt och sagt upp DN. Då hade jag haft Expressen premium med inte DN..:joy:. Det var nära att det blev så, jag började den vägen, men kom på att även Bonnier för väl statistik och bättre att de ser att det är någon som vill ha DN..:grin:

1 gillning

Försöker köpa Cmore… gick tillslut men nu måste man kontakta support om inte reserverade pengarna släpps