Nu blev jag riktigt sur (2023)

Ja absolut. Vi är inne i den del av året som vanligtvis kallas vinter. "Suck it up". :stuck_out_tongue:

Frun har 89 % på sin. Den är också inköpt någon gång då.

Min 13 Pro Max från -21 har 92% :face_with_monocle:
Byter i höst :crossed_fingers:

12 PRO max från introduktionsdatum 96%

Helt sjukt hur vanligt det är att Samsungs batterier sväller upp! Och sjukt att fansen fortsätter köpa lurarna

Beställde en custom iMac M1. Arbetade hemma dagen den skulle levereras, vilket inte är jättelätt i mitt yrke. Satt i lägenhetsfönstret hela dagen och arbetade, så att jag 100% inte skulle missa när bilen kom. De hade även mitt telefonnummer, så inget skulle kunna gå fel. Märker sen en UPS bil komma, sakta in, och sen gasa på och köra iväg. Ringer självklart UPS kundtjänst direkt och säger att chauffören inte ens försökte leverera paketet, de kontaktar chauffören, som sen sms:ar mig att den redan är levererad till uthämtningsställe och att han inte har tid att leverera den till mig.

Tack för den. Satt i fönstret en hel dag. Har ingen bil att hämta tunga paketet med.

Fuck UPS.

3 gillningar

Folk/man glömmer snabbt, ingen bryr sig om WVs fiffel med förbrukningen, Samsungs exploderande batterier eller Apples telefoner som går av eller inte går att hålla i medans man ringer.

2 gillningar

Där har du full rätt att vara rejält sur!!!

iPhone 11 Pro Max och har 82% kvar. Tycker det fungerar bra ändå. :slight_smile:

Min ica har höjt priset på Marabou med 4 kronor. :rage::roll_eyes:

Vilka svin! :wink:

Jaaa, hur vågar dom! :joy:
Det är väl inte hela världen men tycker väl inte att den är värd såpass mycket, samtidigt ökar priset på allt nu så vad ska man göra.

Det är ju bra för resultaten i din nya klocka. :joy::joy::joy:

1 gillning

Haha pff! Jag använder den som fyllning i praliner, köper sällan för att äta rakt av längre.

1 gillning

Classic UPS tyvärr. Skitfirma

Jag gillar Fazer bättre :blush:

2 gillningar

Jag gillar båda på olika sätt. :relaxed:

1 gillning

Fazer med dumlebitar i :blush::yum:

Det är fint det! :pray:

Städade mediaskåpet och piggen på nätverkskabeln till routern gick av. :triumph: Sitter inte på ett lager med tre meter långa nätverkskablar.