Nu blev jag riktigt sur

Fick svar.

2 gillningar

Jag också via mejl och blev dessutom inbjuden till TestFlight. Har tyvärr inte tid att engagera mig i översättningar.

2 gillningar

Jag fick samma svar

Men tid att vara irriterad? :joy:

1 gillning

Det har vi alltid

Ja, den tiden får man mer av ju äldre man blir.

4 gillningar

Kanske är en hobby?

Övning hela livet för att sedan inse att insändarsidorna i lokaltidningen är nedlagda när jag blir pensionär.

3 gillningar

Ring P1 :sweat_smile:

3 gillningar

Två program som får mig att byta till en reklamkanal; Ring P1 och Karlavagnen. :cold_face::nauseated_face:

Sov 3 timmar inatt och sitter nu på jobbet med grumliga ögon. Fick den geniala idéen att göra pulled pork igår vid 18. När klockan slog 23 så tänkte jag att nu har den stått tillräckligt länge i ugnen. Icke. Hade inte heller någon lust att låta ugnen vara på under natten så det var bara att vänta. Vid 02 blev den klar sen slet jag isär köttet och lät det komma ned i temp så vid 03 kom jag i säng och klockan ringde 05:45.

Ibland är man less på själv.

6 gillningar

Ibland?

Jag tycker att jag känner mig less på mig själv mest hela tiden...

1 gillning

Jag är alltid imponerad av programledarna i Ring P1 :slight_smile:

3 gillningar

Ellerhur, skäller ut mig själv flera gånger om dagen för alla dumma saker jag gör

1 gillning

Mycket tåliga personer. Och, jag förstår att denna typ av program behövs, många ensamma människor som har radion som enda kompis. Tur att vi har public service som gör även smala program.

Och jag behöver ju inte lyssna :smiley:

2 gillningar

Hoppade på TestFlight och har börjat peta lite på översättningar ändå. Ser redan lite bättre ut i första TesfFlight-bygget.

8 gillningar

Hade en kort avstämning med min tillfälliga chef igår.
Efter sommaren flaggade jag att jag inte har fullt upp och därmed kan jag fylla ut min tid med andra arbetsuppgifter, vi hade t.o.m. två möten om det. Men inga andra arbetsuppgifter har kommit till.

Igår tog hen upp att jag hade rapporterat ett visst antal timmar på arbetsbrist och jag fick frågan varför. Jag hänvisade till ovan och hen sa då att det var mitt ansvar att flagga för sådant, då sa jag att jag gjort det vilket ledde till att hen blev sur.
Hen avslutade med att säga att det inte är bra att en så kvalificerad person har arbetsbrist.
Jag svarade med att det är tråkigt, jag hade gärna haft flera saker att göra (jag sa just detta för jag hade en känsla av svaret nedan skulle kunna komma).
Då fick jag svaret att det inte var tråkigt, det var dumt ur ett ekonomiskt perspektiv för företaget (självklart fattar jag det men var f*n är taktkänslan?) + att jag fick min känsla bekräftad.

7 gillningar

Chefer som sparkar eller försöker sparka nedåt är inga som står högt i kurs i min bok.

7 gillningar

Gött som tröst då att sonen firar som att han vunnit vm-guld när han fick denna på morgonen :smiling_face_with_three_hearts:

6 gillningar

Skillnaden på pojkar och män är bara priset på deras prylar..:grin:

6 gillningar