Nu blev jag riktigt sur (2022)

Glad att jag valde Tre för jobbabbonemanget, hoppas dom står fast vid sitt ord nu och inte inför det :slightly_smiling_face:

1 gillning

Fotbollsresor är väl aldrig roliga!:stuck_out_tongue:

5 gillningar

Tänk dig då en där du inte kan surfa fritt på mobilen i stället för att se matchen. :wink:

2 gillningar

Det där var verkligen värt en bajskorv.

1 gillning

Vi är halvvägs in i september och jag har inte sett till någon julmust ännu. :neutral_face:

1 gillning

Den är på väg snart. :+1:t3:

1 gillning

Är väl ändå ett bra tecken? Skönt att det inte börjas för tidigt med julgrejerna.

3 gillningar

Det är tradition att dricka en i september (ett år hittade jag till och med en i slutet av augusti) och sedan avvakta till december med att dricka fler.

2 gillningar

Det bästa är att du sparar en flaska eller två från julen innan. Dom blir godare när dom fått stå ett tag. :+1:t3:

Jag såg julskumgodis igår på mitt Ica! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Jag känner de som jobbar på Coop här, de har fått en pall med julmust redan men får inte ställa ut den än :confused:

De får se till att ha en praktikant de kan skylla på när hen ställt ut julmusten av misstag.

1 gillning

Usch, nu verkar hösten ha kommit. Ska man behöva sätta på elementen… :frowning:

1 gillning

Jag älskar hösten! Ruggigt ute, viner av vinden och tända levande ljus inne med en kopp thé och en bra film! :maple_leaf:

1 gillning

Samma här, jag blev bara så överraskad. Det blir jag varje år! Som naturmupp ser jag dock fram emot hösten, då jag och en kompis äntligen kan jaga vaxskivlingar och andra spännande vackra svampar igen. Har vi tur hittar vi en ny Hygrocybe-art för våra trakter! Ifjol hittade vi violett fingersvamp! Nu är jag inte sur längre…

9 gillningar

Så länge man slipper gå ut!:tired_face:

2 gillningar

Inget fan av hösten. Var tvungen att ta fram långbrallorna nu. :frowning:

2 gillningar

Hösten är den bästa årstiden. Äntligen kan man bära snygga kläder.

2 gillningar

Skulle lägga beställning på PS5 kl 15:40. Klickade på sekunden, men var redan fullbokat. :frowning:

Då får vi hoppas på en tidig vargavinter så ditt lidande blir kort!

1 gillning