Nu blev jag riktigt sur (2022)

haha, bara @rolexjocke som är så multikompetent att han kan balansera vaniljsås samtidigt som han byter en kamväxel samtidigt som han plåtar av en rolex!

2 gillningar

.... samtidigt som han skriver i bubblan!

1 gillning

Ryds bilglas

1 gillning

Jag trodde de hade tillgång till dokumentation hur man gör jobbet. Idag är ju rutbyte en komplicerad process med kalibrering av sensorer och kameror som bör göras av utbildad personal. Ryds är ju en stor kedja så de borde ju ha koll.

5 gillningar

Såg nu att The Body Shop slutat med mitt favorit-schampo/balsam..... dom kan fan ha som luktar rutten banan men inte jordgubbe!! Jag har bara lite kvar. :frowning_face:
Får la testa rutten citron då......

1 gillning

Har tillbringat helgen med att filma snygga bras-scener inför test av Netatmo Smart Carbon Monoxide-alarm. Den vägrar dock ansluta till mina telefoner. Det skall gå via Bluetooth så det finns liksom ingenting att göra. Finns få saker som krånglar så mycket vid anslutning som Netatmo.




Fick motvilligt skaffa WhatsApp. Alla verkar heta ett telefonnummer i gruppchatten när jag valde att inte ladda upp mina kontakter.

Varför kan inte alla bara använda Signal?

9 gillningar

Förstod dig fullständigt.

Vi hade en Messengergrupp där en av medlemmarna klantade bort sitt konto (hackades)

Och då man över till whatsapp istället. Jag lät min fru ta den delen för jag surade ihop :slight_smile:

1 gillning

Jag har inte förstått det där. Det finns bättre och privatare appar men dom ska använda en som är tveksam!

2 gillningar

Blir nog så här också. Inte fått något positivt intryck alls av WhatsApp.

1 gillning

Två miljarder användare kan inte ha fel?

Förklara detta för en sådan organisation. :joy::joy:

Det är nog lättare att övertyga oss här. :joy::joy:

1 gillning

Försöker du göra något åt det där kommer de betrakta dig som ett UFO.

2 gillningar

Kan nog vara så att jag redan är insorterad i det facket.

5 gillningar

Jag är i chock, ledsen och upprörd. I går stod jag och tittade på fotboll och så hände det... en tränare ropade "Ha koll på han".

Jag gör som jag alltid gör, knyter näven i fickan, mumlar något om att matchen borde avbrytas för lite jävla skolning. Det heter "honom" och så lite om samhällets förfall. Så här upprörd har jag inte varit sedan vi förlorade kampen om särskrivningar.

Men så händer det, föräldern bredvid, tillika sakkunnig i språk och hur det förändrats genom åren ler lite och säger "Det är faktiskt ok att säga han" och gav någon historisk förklaring.

Världen rämnar under mina fötter. Men så tillägger språkvetaren "Det gäller bara han i stället honom. Man får absolut inte säga hon i stället för henne vid fel tillfälle".

Lärdomen vi alla har lärt oss här: Gå bara på flick- och/eller damfotboll hädanefter.

9 gillningar
  • HA KOLL PÅ HON!!!

World Cup Football GIF by VfL Wolfsburg

1 gillning

I Love Heart GIF by aaf.nyc

Först trodde jag att det var hen du for efter :sweat_smile:

Haha tänker att "P09" innehåller om inget annat väldigt tydlig information om kön och även vilket år de är födda :slight_smile:

1 gillning