Nu blev jag riktigt sur (2022)

Tur man har mer än en kniv så man kan undvika detta. :joy::joy:

ah men då är det bara tabort... bara något skräp som kommit ner.

1 gillning

Tror du? Morsan sa att jag skulle slänga :no_mouth:

1 gillning

En burk tomatpure, bara att slänga, hade det varit vaniljsås då hade man ätit runt. :joy::joy::joy:

2 gillningar

Inget att chansa på, lyssna på mor.

1 gillning

Ok jag säger om: Jag skulle inte slängaden...

Vad gäller sylt ska man slänga det om sylten innehåller mindre än 500 g socker per kg bär eller mos (33 g per 100 g färdig sylt eller mos). Vad det betyder för tomatpuré vet jag dock inte..:grin:

Haha!
Ja nej inte jag heller men jag tänker inte chansa så slängde skiten.

1 gillning

Köp tub istället? Mindre exponering av luft mot produkten.

Och så passar gängan direkt i munnen. :joy::joy:

Var bara glasburk som var tillgänglig, har varit svårt att få tag i tomatpuré här så tog det jag fick tag i men brukar köra på tub annars.

1 gillning

Faan! Skulle kissa och fick dubbelstråle där båda gick utanför toaletten :face_with_symbols_over_mouth:

2 gillningar

big daddy thumbs up GIF

3 gillningar

Jag beklagar det inträffade. Men det är inget mot alla de prostataproblem du får som straff för att du är ståkissare.

Myt eller sanning?

För i helvete, vissa sanningar måste få bestå, för allas skull. Faktum är att man borde sluta dela in toaletter mellan män och kvinnor. De borde delas in efter vilka som står och vilka som är civiliserade.

7 gillningar

Någon borde skrivit av sig här i bubblan innan.

https://www.sydsvenskan.se/2022-09-09/kokainpaverkad-stylist-elev-i-bmw-forsokte-kora-pa-sin-utbildare

Då må det va hänt! Jag står, folk sitter för mycket Inte bra det heller :wink:

Jag har hjortronsylt från femtiotalet i glasburkar ute i lon. För ca 20 år sedan öppnades en och provsmakades av min far. Då var den fullt ätbar. Föresten, farsan lever ännu 88 år fyllda.

2 gillningar

Man sitter ner både när man kissar eller skenbajsar, sen gammalt. :joy::joy:

1 gillning