Nu blev jag riktigt sur (2022)

C: krasch på servern hemma. :woozy_face:

Haha! Ja det kanske ligger något i det.
Nu vet jag inte om hon har ett pinsamt lösenord men samtidigt har man ju nästan sitt hela liv i datorn… jag har inget konstigt i min men jag hade nog inte velat ge upp mitt lösenord.

Sen hade jag däremot aldrig köpt en färdigbyggd märkesdagar utan byggt min själv. Känns som att det hade varit ett ickeproblem då.

Detta var en märkesdator för 30k som hade garanti på ett år, tydligen är garantin slut nu men det la bara av.
Erbjöd mig att bygga en billigare för henne förra året men hon ville köra färdig.

Ja där får man hoppas att företaget är professionellt och inte rotar i datorn.

Man har alltid tre års reklamationsrätt oavsett vilken garanti som erbjuds från företaget så det skall nog gå bra :slight_smile:

Ja men det sa dom ändå till henne så hoppas det håller sig bra.
Alltså det är ett företag som är väldigt omtyckt och så, men vet själv att dom kan kännas okunniga och kanske inte la fram det med lösenordet såpass bra att det kändes så säkert eller så.
Det är ju en sak om man förstår men hon är ingen datortekniker.

Nu var det ju väldigt länge sedan jag jobbade med service senast (2007) men borde det inte vara bättre att sätta upp ett nytt konto enbart för reparationen då?
Och har man inte diagnostikprogram mm, på egna diskar/media att använda när det gäller hårdvara?

17 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Taxibolag

2 inlägg delades upp till ett nytt ämne: SMS om nytt mobilnummer

Ett inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Flams och trams

2 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Taxibolag

Har jag sagt att jag glömde jobbdatorn hemma. Det gör mig riktigt sur och improduktiv. Och ännu har jag inte hittat någon annan än mig själv att skylla på..:sunglasses:

Bättre att den är hemma än att du glömde den i en taxi.

1 gillning

Så sant så..:grin:

Vi borde ha en tråd som heter "Nu blev jag lite småsur, knappt sur, men jag vill ändå dela med mig utav en fadäs-sur"

Doppade den vita tygsladden i kaffet.


Fadäs sur :sweat_smile:
Bra uttryck :+1:

Eller inlåst hos svärmor som inte vill ge dig sina nycklar och din uppsättning är borttappad :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 gillningar

#airtag. :joy::joy:

Älskar Audi!!
Bilen som skulle byggts V15 först, blev framflyttad till V40, frågade lite nu igen om det fortfarande är V40 som gäller, nix, mars-april nästa år är planen nu.. RIDÅ! :rage: :rage:

1 gillning

Vad är detta?

Hur framgår det att de som "flyr" är ledare som samlat in pengar? Skärmdumpar med övermålade bilder och pålagda undertexter känns väldigt förtroendeingivande. Oklart vem som tjänar pengar på vad.

Har Kjell Eriksson helt tappat det sedan Pippirull-tiden?

Twitter har inte varit snällt mot min underbara vän Kjell.