Nu blev jag riktigt sur (2022)

Försöker att inte göra det heller, men ibland blir jag för nyfiken. :sweat_smile:

Är mer orolig för skärmhälsan i ditt fall. :wink:

1 gillning

Visas den verkligen på en spräckt skärm? :joy::joy:

1 gillning

Tur för er att ni är Patreons!

3 gillningar

iPhone Pro 11 Max… 92% och laddas under natten vid behov.

Det är visserligen i beta men jag hade hoppats att kunna komma igång redan nu :confused:

En entreprenör grävde av en matning till en fastighet pga markarbeten, ersatt ca 50m kabel med slang etc för två veckor sen.
Under veckan har firman grävt ner slangen och skyddsfyllt med stenblock och kantsten.
Självklart så kläms kabeln sönder och grävarna står som frågetecken när det uppdagas.
Jävla klåpare! :frowning:.

2 gillningar

Dessa förbannade fuskbyggare. Bara för att det ska upp stommar på väggen så kan man väl putsa och spackla betongväggen. Nejdå den lämnar man helt obehandlad och full av porer på alla ställen som inte syns.

1 gillning

Du ska väl ha något att sysselsätta dig med på ledig tid du med :joy:

1 gillning

Jo man kommer ju hem utvilad och fräsch om kvällarna. :joy::joy:

Tycker inte du behöver vara så noga. Det är väl knappast du som kommer stå och slava framför denna vägg ändå :rofl:

1 gillning

Man vill ju att frugan ska ha en trevlig miljö. :joy::joy::joy:

1 gillning

Varje gång jag ska renovera lite och inte vill göra så stort jobb av det hela, så slutar det med att jag ångrar att jag inte rev hela skiten och började om. Hatar det det snålats, fuskats och slarvats…

Frugan sa: Du behöver inte vara så noga det gör inget om det blir lite rustikt. Men jag kan inte bara tänka så, då kommer jag att reta mig på det hela tiden. De äger ju att folk som kan lägger 80% på förarbetet och 20% på målningen. Amatörerna gör tvärt om. :joy:

5 gillningar

Mina AirPods Pro har börjat ladda ur. Numera alltid tomt på batteri när de inte nyss är laddade. Vid lyssnande när det finns batteri drar de lika mycket som vanligt. Det är när de ligger i fodralet. Både lurar och fodral töms.

Testat reset?
Apple support

Ska testa…:+1:

Eller är det att du har optimerad laddning aktiverat? Så att fodralet inte laddas när det är anslutet till laddaren

Jag råkade ut för något sådant. Upptäckte att fodralet inte laddades full när jag trodde att det gjorde det

USA. Ny masskjutning.

Fruktansvärt, så fruktansvärt. Hoppas Bidens sätt att utrycka sig går mer hem hos de som behöver övertygad om att lösningen inte är att förse alla lärare med k-pist än vad Obamas gjorde.

2 gillningar