Nu blev jag riktigt sur (2022)

Ungefär som med Expressen Premium, har snart kört ett år utan att behöva betala - får allt ett erbjudande om att förlänga

1 gillning

Aha, visste inte det, Mitt gick då upp till normalpris

Bor alla här på fredag kväll, det är ett himla liv och snabba svar

Jag vet inte vad som gäller för oss som redan har, de fortsätter väl att dra 69:- i mån.

Det brukar vara fart här på kvällarna, ska man få något gjort hemma är det bara att logga ut. :joy:

Samma här :slight_smile:

1 gillning

8 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Äppelkriget

Japp månad sänks nog aldrig

1 gillning

Ett inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Äppelkriget

En ur ett aldrig sinande lager av idioter grävde av en större fiberkabel för 24 timmar sedan. Den är inte lagad ännu. :confounded:

1 gillning

Nu är jag riktigt förbannad! Någon jävla idiot har stulit min ledramp på bilen. Mitt på ljusa dagen på parkeringen här hemma. Jag gjorde en polisanmälan som direkt blev nedlagd pga brist på bevis. Anmälde stölden till försäkringsbolaget och där blev jag totalt sågad. Enligt dom måste jag alltid parkera i garage för att jag ska få hjälp med ersättning :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

1 gillning

Jag beklagar :frowning:

Vad är en Ledramp?

1 gillning

Moderna extraljus.

1 gillning

Fan vad surt. :rage:
Råkade ut för samma sak för några år sedan i Östersund. Även där hade de varit fräcka. Jag hade parkerat ut mot en vältrafikerad gata så den som snodde den satt helt öppet och skruvade av den. Skedde vid åttatiden på kvällen på vintern så det var visserligen mörkt men ändå. Trottoaren var en meter bort.

1 gillning

Fick grillen snodd på parkeringen utanför Knallerian i Borås för ett antal år sedan

Det var inte så bra att det var en engångsgrill och du skulle ändå slänga den efter maten?

Inte visste jag att du var en Hip Hoppare. :joy::joy::joy:

Hehe tyvärr inte. En grill till en S60

Jag och @Hakan_Ander

1 gillning

Vad är det för skitsnack, står det verkligen så i ditt försäkringsavtal? Aldrig hört talas om att man måste stå i garage, gäller väl endast veteran & specialbilar.

Har inte läst avtalet än men enligt hon som tog mitt samtal så var de lite ”skyll dig själv” eftersom jag inte parkerade i garaget när jag har ett att parkera i.