Nu blev jag riktigt sur (2023)

Så det blir rostade cd skivor i helgen? :rofl::rofl:

Apple kör reklam (trailers) på Apple TV+ före programmet startar. Man kan (ännu) hoppa över det men det är irriterande.
Får samma känsla som när dvd kom och man blev tvungen att sitta igenom oändliga pekpinnar och trailers innan man kunde se filmen.

5 gillningar

Vilka serier/filmer då? Har plöjt igenom några säsonger och inte sett något sådant.

De har kört trailer för den här när visar kollat på High dessert. Och som sagt det går att klicka hoppa över

Har fått det nu när vi börjat kika på Ted Lasso.

2 gillningar

Märkligt inget jag sett :flushed:

Det känns som att det är på alla...

2 gillningar

Tummen ner för reklamen
Tummen upp för att ha börjat titta på sista säsongen av Ted Lasso

2 gillningar

Alla jag ser.

Lasso, Silo, Last thing.

2 gillningar

Samma här. Började förra eller förförra
veckan.

1 gillning

Såg det på Ted Lasso häromveckan och tänkt först vilken konstig resumé känner inte igen mig.

1 gillning

Samma här. Första gången jag fick det startade jag om avsnittet, två gånger, för jag trodde jag klickat fel. :rofl:

1 gillning

Jag gjorde samma sak :joy:

2 gillningar

Då vet du hur det känns att vara 60. :joy::joy:

Behöver inte upp och pinka på nätterna än :rofl:

1 gillning

Det kommer, lika bra att du förbereder dig. :joy::joy:

1 gillning

Har nyligen bytt kort och idag fick jag mail att mitt HBO Max abonnemang har avslutats. Det kan man åtgärda utan problem stod det, bara att återaktivera och istället betala 89kr istället för 49kr i månaden. Fantastiskt :melting_face:

Ja jag grymtar över detta ofog också. :frowning:

1 gillning

Så jäkla trist. Jag har också nytt kort så gick in och bytte nu.
Fick hint från cmore att jag behövde byta kort för att inte abonnemanget skulle sägas upp, dåligt att inte HBO har något sådant.

Jag trodde alla hade det så att man fick en påminnelse först. HBO kommer nog tyvärr att bli dyrare i vilket fall då de upplöses snart ändå killgissar jag.

1 gillning