Nu blev jag riktigt sur (2023)

Bättre med skidvalla en dag som denna. :joy::joy:

Det gick inte riktigt så illa.

1 gillning

Men ni hänger ihop numera :joy:

1 gillning

Fram med nål och tråd :smiley: sprätta upp och gör egna öppningar och sy dom lite snyggt :smiley:

2 gillningar

Trodde först du svarade om glidmedlet @Yoke nämnde ovan i tråden :rofl:

3 gillningar

Hahaha :joy::joy::joy:

Utegivaren visade +6 idag och det har regnat hela kvällen, enda positiva är väl att alla med rörlig el blir glada :slight_smile:
Synd på snön!

1 gillning

Och bocken blir svårare att antända. :joy::joy:

Regnat i 2 dygn här och ser ut som det ska fortsätta i 10 dagar till.. Mörker!

1 gillning

Den plockades ner direkt efter nyår :wink:

1 gillning

Nu hoppas jag att det funkar att skriva ett eget inlägg utan att kommentera någon annans... Det tycker jag borde vara lättare att göra än det är!
/Maria

1 gillning

Då förstår jag !

Men jag förstår inte hur jag har kunnat få en skuld till kronofogden om betalningsanmärkning på skattekontot och det är också hopplöst att ringa till kronofogden! Jag fick nog en påminnelse men den kanske hamnade i fel brevlåda. En del post gör det. Jag har fått en del post som ska till andra. :angry: Samtalet avbröts nog när jag ringde till skatteverket! Efter att jag hade ringt skatteverket så ville nog vovven ut.

Jag ringer med en bärbar Windows dator och den vill hämta uppdateringnar helt plötsligt då avbryts samtalet! :angry:
Det är alternativ telefoni som har bestämt att det ska vara en bärbar Windows dator eftersom jag inte kan ringa med en ipad och tangentbord. Programmet Ectouch som jag ringer med på Windowsdatorn kanske inte finns till en Mac book eftersom jag inte har fått en macbook att ringa med. :rage:
/Maria

Prova använd en vanlig telefon.

3 gillningar

Telenor vill verkligen inte att jag ska gilla dem.

(Har kompletterat min skadeanmälan nu.)

3 gillningar

Hoppas att det löser sig

1 gillning

Du gillade ju dem en liten stund iallafall. :joy::joy::joy:

Varför skickade du inte luren till Esse först för slutjustering? :joy::joy:

2 gillningar

Vilka idioter!

1 gillning

De jävlas ända in i kaklet!
Hoppas att det löser sig :heart:

1 gillning

Ja det önskar man ju inte sin värsta fiende, att bråka med Telenor.

1 gillning