Nu blev jag riktigt sur (2023)

Gick det att betala med kort? De tvingar mig att dra från mitt bank konto genom Klarna.

Borde stått Så Less istället ovanför dragningarna. :joy::joy::joy:

1 gillning

Jag bytte enhet och använde ett kreditkort istället då funka de
Inga felmeddelanden, pengarna reserverades och jag blev redirectad och sen stod den bara och snurrade

1 gillning

Skällde ut en Budbee chaufför som ignorerade att använda portkoden och sen ringde hysteriskt på porttelefonen halv tio på kvällen…vad är det som är så svårt!!

Är lite sur över att Windows 11 låser startmenyn till nedersta delen av skärmen utan att man måste börja ändra i filer. Har alltid haft den överst på skärmen de senaste 20 åren. Kommer hålla mig fast vid Windows 10 tills det inte längre stöds av just den anledningen.

Är det lönt att ha portkod om den lämnas ut till hytt och bytt?

Det löste sig automatiskt ser de ut som , så inget att sura över längre :stuck_out_tongue:

1 gillning

är sur över batteritiden på
min aw 7 .. drar sjukt mycket batteri nu , 20/25% mer per dygn än förut :exploding_head::sleeping:

Nya appar installerade?
Vad har du i batterihälsa?

1 gillning

Jadå

Överst på skärmen kan inte vara särskilt vanligt. Har sett en del som har den till vänster eller höger på skärmen.

inget nytt .. 97% delade fitness förut men har tagit bort de , så den rullar på precis som vanligt de de som e surt !!

Trist :disappointed:

Skulle också vilja ha något smidigt native sätt att sätta den på högra eller vänstra sidan.
När man sitter med ultrawide känns det som rätt mycket slöseri av skärmyta när den ligger och tar upp hela nedre kanten

Har du stängt av en stund, funkar på min Watch 5 när den knappt klarar ett dygn, sen är den tillbaka på 2+ dygn

1 gillning

mm

jo , de har ja oxå provat , ibland blir de ju bättre efter en uppdatering , ibland så är de flera som får problem , men svårt o hitta nå direkt nu på nätet tycker ja

Lite jobbigt :-/

Har aldrig gjort det själv men…. Ibland tycks det hjälpa att ta bort den, återställa och koppla den igen till telefonen :man_shrugging:t2:

1 gillning

ja , de väl de enda ja inte provat än :face_with_peeking_eye::man_shrugging:t2:

Kör själv den överst på skärmen och har andra som kör den där också. Länge sedan jag såg nån som hade den på sidan.