Nu blev jag riktigt sur (2022)

Inte “riktigt sur” kanske, men åtminstone “ganska sur”. Beställde en switch, men fick en annan. Uppenbart felmärkt. Hoppas på smidig hjälp att byta den.

1 gillning

Ett av världens sämsta poddföretag växer.

Så… For all mankind kommer släppas ett avsnitt i veckan!!!..

Apple behandlar oss som djur!!!.

Kränkt

3 gillningar

Verkar inte som man missar något speciellt genom att inte se den. :laughing:

Men vad faaaaan!!

(Nej jag bryr mig inte, jag försöker bara öva på hur det är att ha svårt för förändringar)

4 gillningar

Det är förjävligt ändå! :joy:

Du har ju dessa istället :slightly_smiling_face:

image

1 gillning

Wtf, den fick man alltid på kalas när man var en lite påg.

1 gillning

Exakt, jag har inte köpt någon på 30 år, men bara ta bort den sådär… Skandal… Avgå någon…:sunglasses::sweat_smile:

2 gillningar

Grym ju! Har du sett säsong 1

Precis som Disney+.:grimacing: Jag gillar både binge watch och ett i veckan. Är avsnitten en timme tycker jag det är ok och trevligt att det diskuteras under veckan som går i poddar och forum.

Någon måste stå till svars. Det va som när de tog bort körsbär i likör från Alladin asken.

3 gillningar

Förväntar mig ett jäkla gapande från samma människor som aldrig drack Pommac men såg det som en seger när den blev kvar :smirk:

2 gillningar

Men gjorde apple så förra säsongen av “for all mankind” ?.

Förra säsongen släppte de tre första avsnitten direkt och sedan ett avsnitt i veckan.

3 gillningar

Jag har sovmorgon, men blev väckt av teleförsäljare även med nixat nr… måttligt road nu…

1 gillning

Tips: Slå på “Stör ej” när du vill sova ut.

Har det schemalagt, men bara till 08:00 :frowning: Men från idag vet jag något lite bättre :pray:

1 gillning

Otyg det där… när jag vet att jag vill sova länge så slår jag av allt ljud på min iPhone… sen går man runt i flera dar och undrar varför ingen ringer :slight_smile:

3 gillningar

Hahahaha så jävla hög igenkänningsfaktor!! Hade ställt in jobbtelefonen på semesterläge… hade det igång 2 veckor efter semestern. Ska göra om det i år igen.

2 gillningar