Inte “riktigt sur” kanske, men åtminstone “ganska sur”. Beställde en switch, men fick en annan. Uppenbart felmärkt. Hoppas på smidig hjälp att byta den.
Ett av världens sämsta poddföretag växer.
Så… For all mankind kommer släppas ett avsnitt i veckan!!!..
Apple behandlar oss som djur!!!.
Kränkt
Verkar inte som man missar något speciellt genom att inte se den.
Men vad faaaaan!!
(Nej jag bryr mig inte, jag försöker bara öva på hur det är att ha svårt för förändringar)
Det är förjävligt ändå!
Du har ju dessa istället
Wtf, den fick man alltid på kalas när man var en lite påg.
Exakt, jag har inte köpt någon på 30 år, men bara ta bort den sådär… Skandal… Avgå någon…
Grym ju! Har du sett säsong 1
Precis som Disney+. Jag gillar både binge watch och ett i veckan. Är avsnitten en timme tycker jag det är ok och trevligt att det diskuteras under veckan som går i poddar och forum.
Någon måste stå till svars. Det va som när de tog bort körsbär i likör från Alladin asken.
Förväntar mig ett jäkla gapande från samma människor som aldrig drack Pommac men såg det som en seger när den blev kvar
Men gjorde apple så förra säsongen av “for all mankind” ?.
Förra säsongen släppte de tre första avsnitten direkt och sedan ett avsnitt i veckan.
Jag har sovmorgon, men blev väckt av teleförsäljare även med nixat nr… måttligt road nu…
Tips: Slå på “Stör ej” när du vill sova ut.
Har det schemalagt, men bara till 08:00 Men från idag vet jag något lite bättre
Otyg det där… när jag vet att jag vill sova länge så slår jag av allt ljud på min iPhone… sen går man runt i flera dar och undrar varför ingen ringer
Hahahaha så jävla hög igenkänningsfaktor!! Hade ställt in jobbtelefonen på semesterläge… hade det igång 2 veckor efter semestern. Ska göra om det i år igen.