Nu blev jag riktigt sur (2022)

Sa hej då och la på luren.

Inga god blessings där. :joy:

Det blir det aldrig. :grin:
Ibland kan det vara kul att ta debatten och fråga hur det går med jordens undergång. Om de har fått nåt nytt datum osv. Men idag så iddes jag inte.

2 gillningar

Så är det, brukar alltid fråga om när vågen kommer så man vet när man ska gå med. Men var länge sen dessa knackade dörr här, tror jag är bannad, hopplöst fall. :smiley:

2 gillningar

Postade den här tidigare och efter det så skickade jag ett mail till Postnord då jag inte orkar sitta i timslånga köer.

Nu kom svaret och jag kan bara konstatera att Postnord briljerar i vanlig ordning.

Tack för ditt mejl!

Tyvärr har din försändelse returnerats till avsändaren på grund av en ofullständig tulldeklaration som orsakade att införtullningen inte kunde genomföras. Då försändelsen är på väg tillbaka till avsändaren rekommenderar jag att du vänder dig dit för vidare hjälp om du vill att försändelsen ska skickas till dig på nytt.

Jag önskar dig en fortsatt trevlig dag!

Deras kundtjänst är totalt ointresserad av att hjälpa till. Vi håller på att byta från PostNord till DHL nu. Ska bli så skönt att ge dom fingret sen.

1 gillning

Japp, inte ens lönt att svara på deras mail. Märkligt nog önskar de ingen feedback på denna försändelse, det vill de bara ha på de som levereras som tänkt. :joy::joy:

Postnord har ju att standardsvar när det gäller paket som dom hanterar när det kommer bort. “Hör av dig till avsändaren”. Hur fan skall dom kunna göra något åt det när Postnord slarvat bort det. Man ser ju i appen var paketet befinner sig och kommer på villovägar. :grimacing:

En Tesla ockuperar gratisladdare bara en mil från ett helt hav av supercharges!

Nu börjar det köas bakom också! @Stefan_Sandstrom - you promised!

5 gillningar

Vi har elbil och jag förstår precis hur du känner dig

men Peter… du bor på fel sida av sverige.

6 gillningar

Amazon valde väl Postnord. På jobbet väljer vi aldrig Postnord mer för det funkar inte. Men de beställningar jag gjort på Amazon.se har kommit som en klocka.
Hur kan det funka undrar jag

Jag är i stort sett nöjd med Postnord också. Men när dom få gångerna ett paket försvunnit i deras hantering vill dom inte ta ansvar.

2 gillningar

Vi arbetare har inte råd att betala för Ionity !

3 gillningar

Yes sir!

1 gillning

får du inte billigare via audi?

Fläktjäkeln har lagt av i NUC:en 4 dagar efter att garantin gått ut. :rage:

Den 4/12 2020 beställde jag en Ubiquiti Unifi AP 6 Lite från Proshop. Enligt hemsidan skulle den finnas i lager. Jag har ännu inte fått någon enhet och den är förväntad in i lager den 17/3, men det datumet lär också flyttas fram.

Problemet är att den är tvärslut överallt. Man undrar ju om Ubiquiti verkligen vill sälja några enheter? Då hade det ju underlättat om dom gick att beställa. :rage: Ja, dom kan sälja bättre än förväntat också, men då får man väl skala upp produktionen? :man_shrugging:

Den fanns för några dagar sedan i Unifi:s EU butik. Har du kollat där? Jag beställde vid jul och fick levererat på några dagar. Sedan har det varit slutsålt ett tag, men återkom för några dagar sedan.