Nu blev jag riktigt sur (2022)

Inga problem att ta dig dit om du får lugnande innan. Som en fylla ungefär.

*editerad

Det var ju senaste åren blivit vanligt att man ser folk går och håller i telefonen och pratar ner i den med högtalaren på ute på stan. Antingen har de video, eller så funderar jag på om det är typ en YouTuber-grej som sprider sig. Idiotiskt i alla fall.

2 gillningar

Det där har jag också retat mg på. Kanske mest för att jag själv inte gör så…:sunglasses:. Men tänkt att det blir allt vanligare att folk spelar in meddelanden istället för att skicka sms.

Jag vet vad lugnande är :wink:
Problemet är mer det att jag kommer att gruva mig i flera dagar och jag går aldrig till tandläkaren om jag inte har ordentliga problem. Har jag väl fått tag på en tandläkare som jag litar på så går jag dit när jag blir kallad och så vidare.
Nu kommer jag att börja gruva mig för det här några dagar i förväg.

Du får be någon annan boka tiden och sen bara hämta dig när det är dags :joy:

Lika frustrerande varje gång…

bild

1 gillning

Har de olika batteri kapacitet eller kör du mer med den andra?

Den ena har laddat i caset den andra har inte gjort det

Har/hade samma problem. Före jul strulade det med laddningen men senaste två veckorna har det funkat felfritt. Underligt.

Jag hade detta problem även i somras och att ena “stammen” slutade fungera.

Fick nya lurar av Apple men caset fick jag behålla.

2 gillningar

Jag har alltid caset i innerfickan i jackan och misstänker att det är skit på kontaktytorna, brukar blåsa ur caset så funkar det sen, men det är så irriterande när det händer!

Gött! :ok_hand:t3:

2 gillningar

Ska se Man Utd möta Liverpool i FA-cupen. Men Viasat laggar som om man satt bakom ett gammalt telefonmodem…:rage::face_with_symbols_over_mouth:

Äh… ni kommer vinna 2-0 så inget att se

…okdå. 2-1

1 gillning

Sändningen stabiliserades och vi leder med 2-1…:smiley:

1 gillning

Självgående dammsugaren gick igång när vårt städbolag är hemma och städar - så nu blev jag sur på mig själv och hoppas inte att städaren tog illa upp att bli konkurrerad av en robot :slight_smile:

5 gillningar

Jag har ganska länge haft bevakningar på Tradera och Blocket för HomePod. Tänkt eller hoppats på att någon billig ska komma ut. Gissa om de bevakningarna nu är pajade av folk som köpt HomePod MINI och tror de ska tjäna en hacka…:rage:. I morse sex notiser…:man_facepalming:

1 gillning

Du har nått en helt ny nivå av i-landsproblem :smile:

3 gillningar

Haha… jag vet…:sweat_smile:. Fan nu är jag inte sur längre…:joy:

1 gillning

Verkar vara folk från Norrköping och Stockholm som säljer.:wink:

1 gillning

Dåligt folk därifrån…:sunglasses: