Nu blev jag riktigt sur (2022)

Där håller jag med. :smiley:

Han skrev ju aldrig om han satt eller stod :joy:

Blivit med hälsporre. Tog mig knappt runt i skogen i går. :frowning_face:

4 gillningar

Aj, ta det på fullaste allvar. Svårt att bli av med, men möjligt om man tar tag i det.

1 gillning

Jobbig åkomma, senast hade jag det i över 3 år, fick gå på kurs för att lära mig spring utan att sätta i hälen alls.
Laserbehandlingar var det som till slut hjälpte mig.

1 gillning

Liknande socka hjälpte mig för många år sedan.

https://fotbutiken.se/halsporre/nattstrumpa-halsporre?gclid=Cj0KCQjwjvaYBhDlARIsAO8PkE0ChSXpI5V4ZR8m3S2tZxWPv0p2k-2ei3zRE3jsjw7BFOOdB4UYAs8aAsM_EALw_wcB

1 gillning

Kontakta sjukgymnast direkt.
Det gjorde jag, nu sex månader senare kan jag springa utan att tejpa foten men tejpar just-in-case ändå :stuck_out_tongue:

1 gillning

Råkade läsa ditt inlägg som kommentar på:

1 gillning

Apropå toalett. Städerskan på jobb borde veta bättre än så här

3 gillningar

Du ska sitta på andra hållet när du kissar. :joy::joy::joy:

2 gillningar

Tänkte mer på den där med blått i som hon satt i mitten i bakre kanten. Brukar väl sitta på sidan hos alla?

1 gillning

Ja det var det jag menade, sitter du på fel håll där blir det ju prostatavarning de luxe. :joy::joy::joy:

1 gillning

Mina Airpods Pro som jag i överlag är väldigt nöjd med är ingen höjdare när man är ute och springer. Förrutom att det blir ett irriterande ljud när de är inne i örat när man rör på sig snabbare kan jag inte ha en mössa över dem nu när det blivit kallare eftersom tyget från mössan skrapar mot mikrofonerna på utsidan av lurarna.

Jag kan bara konstatera att Koss Porta Pro, som jag använt i 20 års tid, fortfarande är den bästa träningsluren. Lite bökigt med 3.5 mm sladd + lightning adapter bara.

Efter att jag själv hörde av mig så hade rutan magiskt kommit in precis när jag ringde i måndags…
Nu bytte dom den , resultatet blev en ny ruta, skräp kvar från arbetet i bilen och repad klädsel på A stolparna :face_with_symbols_over_mouth:
Dom var snabba med att berätta att de sabbat klädsel allafall och de beställt nya som borde komma in om några dagar (vi får väl se…) och att det tar 5 minuter och byta
Kul att det ska krävas tre besök för att få en ruta bytt


Hur i helvete demonterade de klädseln, med häcksax? :joy::joy:

3 gillningar

edward scissorhands love GIF

3 gillningar

Såg det efter dom berättat när jag satte mig i bilen och sa typ samma sak högt för mig själv :rofl:

1 gillning

Vad var det för klåparfirma?

Borde vara Bosses bilglas, cykel & fisk. :joy::joy::joy:

2 gillningar

+ATG-ombud och pizzeria.

3 gillningar