Nu blev jag riktigt sur (2020)

Var hittar jag det? Kommer inte ihåg, även om jag raderat en gång.

Öppna Musik-appen. Så söker du bara på U2 och raderar från bibliotek.

1 gillning

Virus!

1 gillning

I helvetet får man en U2-iPod med bara den låten.

4 gillningar

Man köper en Volvo. :joy::joy::joy::joy:

16 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Bränsleförbrukning

Seriös fråga, vill du att jag skickar upp ett gäng putsdukar? :slight_smile:

1 gillning

Då bör du skicka med ett gäng bomullshandskar också. :joy::joy:

Vi är alltid öppna för sådant…:+1::grin:

Hehe, den kör väl fortfarande neonodes gamla sensorer från sidorna så egentligen är det inte en touchskärm på det sättet. Så det går ju med ett par riktiga vantar också!

Så du menar det trycks hej vilt på en icke touchskärm? :joy::joy::joy:

hehe, jo den definieras som en touchskärm men till skillnad mot de flesta andra touchskärmar går det bra med ett par riktiga arbetarhandskar!

Kan ingen komma på något så man slipper alla sladdar! Allt skar ju för faan ha ström :rage:

1 gillning

Ett paket fast i customs i flera dagar :unamused:

Varför… jag bara undrar varför… Postnord skickar ut ett informationsmejl efter att de har levererat paketet?

Informationsbrev med den här texten:

Ett paket från Proshop är på väg till dig. Du får det utkört till dig idag enligt övererenskommelse.

Samt, varför ringer inte snubben på dörren, jag har kryssat i att han kan lämna paketet utanför OM jag inte är hemma, nej nej, här kollas inget utan man bara sätter det utanför dörren, inget plinga på inte.

Fattar inte Postnord att företag som Budbee där man kan följa leveransen och planera sin dag/kväll är lysande, man behöver inte oroa sig överhuvudtaget.

UPS lider även dom av inkompetens, vi levererar ditt paket någon gång under dagen… när? Det får du gissa det är mellan 8 och 17… men när? Gissa!

Suck…

Om du bara visste hur vi har det här när vi får paket från dina breddgrader. :joy::joy::joy:

Postnord tror de är gud.

1 gillning

Vi har som så många en hel del ljusslingor/ledbelysning på och runt vårt hus. Alla sitter med en jordfelsbrytare. Jag har tre jordfelsbrytare och den jordfelsbrytare som har ljusslingorna löser nu ut. Problemet är ju bara att hitta vilken dj_vla slinga som får den att lösa ut…:sob:

1 gillning

UPS ja… de får alla andra att framstå som proffs.

Försöker inte ens leverera, har ju kameror runt hela huset, men skickar ändå ett mess att de försökt leverera och paketen finns hos ombuden. Fint så här i Corona-tider.

Sprillans nytt däck såg ut såhär när jag kom ut från dialysen.

1 gillning